ریحانا در «جیمز باند»

«ریحانا» خواننده معروف آمریکایی قرار است در بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» نقش کوتاهی را ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«ریحانا» خواننده معروف آمریکایی قرار است در بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» نقش کوتاهی را ایفا کند.

«ریحانا» خواننده 26 ساله آمریکایی که پیش از این سابقه بازی در فیلم «کشتی فضایی» را نیز داشته، قرار است در بیست و چهارمین فیلم «جیمز باند» در نقشی کوتاه مقابل دوربین «سام منذز» برود.

وی که از کودکی علاقه فراوانی به مجموعه «جیمز باند» داشته است به طبع علاقه فراوانی برای حضور در این فیلم پرطرفدار از خود نشان داده است.

بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های محبوب «جیمز باند» در حالی در ماه پایانی 2014 مقابل دوربین می‌رود که «دنیل کریگ» برای چهارمین‌بار در نقش مامور 007 بازی می‌کند.

سمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال 2012 با عنوان «سقوط آسمانی» به کارگردانی «سام مندر» و با حضور «کریگ» مامور 007 و «خاویر باردم» در نقش منفی با فروش 1.1 میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروشترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های جیمز باند با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار، در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  58  =  61