اعلام بهترین زمان برای خرید مسکن

رئیس اتحادیه فروشندگان املاک مشهد گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای مسکن، قطعا سال آینده رونق به بازار مسکن بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صادق عابد‌زاده، منطقه خراسان، با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال بازار مسکن رونق در حد انتظاری نداشت، بیان کرد: با وجود رکود کامل این بازار در سال گذشته پیش‌بینی می‌شد امسال، بازار مسکن رونق بیشتری داشته باشد اما در شش ماهه نخست رکود در این بازار همچنان ادامه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به رکود بازار نمی‌توان از رونق در شش ماهه دوم سخن گفت اما قیمت‌ها افزایش خارج از انتظاری نخواهد داشت و در حال حاضر بهترین زمان برای خرید مسکن است.

عابدزاده با بیان اینکه در سال جاری احتمال افزایش قیمت مسکن بسیار کم است، افزود: افزایش قیمت جزئی در حد تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی خواهیم داشت اما جهش قیمت خارج از انتظار پیش‌بینی نمی‌شود.

رئیس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد در خصوص وضعیت مسکن در سال‌های گذشته تصریح کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون بازار مسکن دچار رکود بوده که این امر دلایل مختلفی دارد. معمولا بازار مسکن به طور دوره‌ای با افزایش قیمت، رکود و یا رونق همراه است که در این بین مسائل سیاسی،‌ اقتصادی و افزایش بیش از حد قیمت‌ها در وضعیت مسکن تاثیرگذار است.

عابدزاده با اشاره به اینکه طی یکسال‌ونیم گذشته افزایش بیش از حد قیمت در بازار مسکن نداشته‌ایم، بیان کرد: قطعا سال آینده دوره رونق مسکن خواهد بود چرا که پیش‌بینی می‌شود با افزایش تقاضا، رونق بازار مسکن برمی‌گردد و با توجه به اینکه مشاغل زیادی به صنعت ساختمان وابسته‌اند با رونق مسکن مزایای زیادی نصیب آنها می‌شود.

ایسنا: رئیس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد ضمن تاکید بر انجام معاملات در واحدهای صنفی پروانه‌دار، بیان کرد: طی شش ماهه اول امسال حدود 700 مورد تخلف داشتیم که برای آن‌ها اخطاریه صادر شد. معمولا نیمی از تخلفات منجر به پلمب خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  21