قطر هم حریف والیبال ایران نشد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه مرحله دوم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به شکست قطر شد تا با اقتدار رقابت‌های این مرحله را آغاز کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه مرحله دوم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به شکست قطر شد تا با اقتدار رقابت‌های این مرحله را آغاز کرده باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از صبح روز یکشنبه (6 مهر) رقابت در مرحله پلی‌آف مسابقات را آغاز کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران که در گروه E با تیم‌های قطر، کره جنوبی و هند هم‌گروه هستند، در چهارمین دیدار خود به مصاف قطر رفتند و سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال که در دور مقدماتی با سه پیروزی سه بر صفر و کسب 9 امتیاز به مرحله دوم صعود کرده بود، در این مسابقه نیز قطر را در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 از پیش رو برداشت تا مرحله دوم این رقابت‌ها را نیز با اقتدار آغاز کرده باشد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار از امیر غفور، عادل غلامی، فرهاد ظریف، مجتبی میرزاجانپور، سعید معروف، شهرام محمودی و فرهاد قائمی به عنوان ترکیب آغازکننده استفاده کرد.

محمد موسوی عراقی، مهدی مهدوی و آرمین تشکری دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند که به میدان آمدند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و قطر که در گروه E هشت تیم برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، روز دوشنبه در دومین مسابقه خود در این مرحله (پلی‌آف) به ترتیب به مصاف کره جنوبی و هند می‌روند.

عبداللطیف حمود از عربستان سعودی و پراباکاران از هند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضات دیدار ایران و قطر را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی موفق به شکست تیم‌های هنگ کنگ، هند و مالدیو شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  +    =  25