صادقیان: پرسپولیس از هر اسمی بزرگتر است

پیام صادقیان ستاره پرسپولیس لحظه شماری می‌کند تا برای تیم محبوبش بازی کند، پیام که این روزها کمتر حرف می‌زند، بعد از تحویل پاسپورتش به فدراسیون و نتایج ناامیدکننده تیم ملی امید صحبت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پیام صادقیان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با "ورزش سه"، می‌گوید: خداراشکر شرایط خوبی دارم و تلاش زیادی می کنم تا آمادگی بالای خودم را حفظ کنم و برای بازی کردن لحظه شماری می کنم.

پیام در مورد تیم ملی امید و نتایج ضعیفش می گوید: خیلی ناراحتم و نمی‌دانم چه بگویم وقتی بازی‌ها را می‌دیدم دوست داشتم از تلویزیون وارد زمین شوم و برای تیم کشورم بازی کنم اما نمی‌شد. من سرباز کشورم هستم و کاش شرایطی به وجود می آمد که حداقل برای تیم ملی امید به میدان می رفتم و دین خودم را ادا می‌کردم.

صادقیان در مورد تحویل پاسپورتش به فدراسیون می گوید: خب این نظر فدراسیون بوده است و از این نظر خوشحالم من جام جهانی را از دست دادم اما خب در آن مقطع حتماً آقای کی روش اینطور صلاح می دانسته است اما برای جام ملتها شرایط فرق می‌کند و من با تمام وجود آماده هستم تا به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

ستاره جوان فوتبال ایران که گاهی اوقات پرخاشگر هم می‌شود، می‌گوید: من پیام صادقیان هستم و خصوصیات اخلاقی منحصر به فرد خودم را دارم، من هم اشتباه می‌کنم اما قطعاً یک اشتباه را 2بار تکرار نمی کنم و سعی می کنم روی جسم و روح خودم همیشه کار کنم و بتوانم بدون حاشیه کارم را دنبال کنم. اعتقاد دارم می توانم در فوتبال ایران و دنیا به موفقیت های زیادی برسم اما نیازمند کمک هستم و انتظار دارم حداقل برای من حاشیه سازی نکنند من هم با تمام وجود ذهن خودم را معطوف زمین چمن و فوتبالم می کنم تا بتوانم به اهدافی که دارم به کمک خداوند بزرگ برسم.

صادقیان همچنین در مورد شرایط پرسپولیس می‌افزاید: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست. پرسپولیس بزرگ است و با هوادارانش بزرگتر. من ایمان دارم که در ادامه فصل به موفقیت می رسیم و همچنین این را می دانم که اسمها برای پرسپولیس مهم نیستند، چرا که پرسپولیس و هوادارانش از هر اسمی بزرگتر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3