آیا کریمی تصمیمش را عوض می کند ؟

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به حضور علی کریمی در تمرینات این تیم گفت: دوست داریم او برگردد و با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند ولی خودش تصمیم دیگری دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد نوری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد حضور علی کریمی در تمرین روز گذشته پرسپولیس گفت: حضور کریمی در تمرین برای ما غافلگیر کننده بود. او کاپیتان پرسپولیس بوده و محبوبیت خاصی بین هواداران دارد. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از حضور او در تمرینات خوشحال شدند و مطمئنا شرکت کردن کریمی در تمرینات پرسپولیس می تواند انگیزه بازیکنان جوان پرسپولیس را بیشتر کند و جوان های تیم ما می توانند از کریمی چیزهای زیادی یاد بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان ندارد کریمی برگردد و با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اظهار داشت: کریمی در تمرین روز دوشنبه نشان داد که مشکلی از لحاظ بدنی ندارد. من هم با او صحبت کردم و گفتم که برگردد چون دیگر بازیکنان تیم و هواداران پرسپولیس هم دوست دارند او با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند ولی خودش نظر دیگری داشت. کریمی گفت که خوب نیست نظرش را تغییر دهد و قرار نیست بازی کند. با این حال امیدواریم او همیشه در کنار تیم باشد.

نوری در مورد بازی روز پنج‌شنبه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: شرایط ما طوری است که دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم. هدف ما این است که به بالای جدول برسیم و بازی با استقلال اهواز برایمان بسیار مهم است. شکست دادن این تیم یک پرش بزرگ برای پرسپولیس محسوب می شود و باید 3 امتیاز را در زمین خودمان بگیریم تا از نتایج تیم های بالای جدولی و احتمال توقف آنها نهایت استفاده را ببریم. برد در این بازی به ما کمک زیادی خواهد کرد تا به کورس قهرمانی نزدیک شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄  7  =