شایعات عجیب و جالب در سنگر پرسپولیس

یکی از اقدامات کادر فنی پرسپولیس در ابتدای فصل جذب دو دروازه‌بان همسطح بود و همین مساله فشار زیادی بر تیم در هنگام انتخاب گلر اول به وجود آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نیلسون در فصل گذشته، بدون اینکه رقیبی را پشت ‌سر خود ببیند توانست بهترین آمار یک گلر در ادوار لیگ‌ برتر را رقم بزند اما به یک‌باره باشگاه به دستور علی دایی دست به خرید سوشا مکانی زد و سوشا که گلر تیم قهرمان یعنی فولاد بود، به سرعت پیشنهاد استقلال را رد کرد تا راهی اردوی سرخ‌ها شود. از همان روز، رفاقت‌های آشکار و جنگ‌های پنهانی شروع شد.

تمرین در فرانسه، نیمکت‌نشینی در تهران

در اولین بازی فصل، سوشا درون دروازه پرسپولیس ایستاد و این در حالی است که نیلسون به خاطر بیماری همسرش خیلی دیر به تمرینات سرخپوشان اضافه شد البته نیلسون می‌گفت در فرانسه بدنسازی و تمرین می‌کند ولی در تهران نیمکت‌نشین شد تا از بد حادثه، سوشا در دیدار اول مقابل نفت تهران گل به خودی بزند.

سوشا لژیونر می‌شود

بعد از آن ماجرا، سوشا نیمکت‌نشین شد و نیلسون به ترکیب برگشت البته از قبل نیز برخی از اعضای کادر فنی در مصاحبه‌های‌شان تأکید می‌کردند مکانی گلر اول پرسپولیس خواهد بود و نیلسون با تجربه‌ای که دارد، در کنار سوشا قرار می‌گیرد ولی آن گل به خودی، بازی را عوض کرد. نیلسون به بازی‌ها برگشت و اتفاقاً در دیدار با فولاد، دو گل خورد ولی درون دروازه ماند چون انصافاً عملکرد خوبی داشت وگرنه ممکن بود پرسپولیس مقابل فولاد شش‌تایی شود! بعد از همان بازی، سوشا بهانه‌‌گیری را شروع کرد و گفت: می‌خواهم لژیونر شوم.

رفاقت‌های آشکار

رفاقت‌های سوشا و نیلسون از همان ابتدای فصل شروع شد. آنها انگار دو رفیق قدیمی بودند که بعد از سال‌ها یکدیگر را پیدا کرده‌اند، به قدری صمیمی نشان دادند که آدم به اشتباه می‌افتاد! هر دو نفر، در مصاحبه‌های‌شان نیز مدام از یکدیگر تعریف می‌کردند تا ثابت شود رفاقت‌شان تاریخی است ولی با این حال، می‌توانستیم متوجه برخی تحرکات در این رفاقت باشیم.

بدشانسی‌های سوشا

در دیدار مقابل صبای قم، علی دایی به یک‌باره نیلسون را نیمکت‌نشین کرد و به سوشا بازی داد. مکانی در آن بازی شرایط خوبی داشت و سرخپوشان بازی را بردند اما در دیدار مقابل تراکتورسازی باز هم یک گل به خودی زد البته این مسئله را باید به پای بدشانسی‌های سوشا بنویسیم چون این بازیکن در پرسپولیس نتوانست روی شانس را ببیند.

انفجار در باشگاه

او یکی از تغییرات ترکیب اصلی پس از تغییرات کادر مدیریتی و کادر فنی پرسپولیس بود. همین امر، سوشا را به مرز انفجار رساند تا پس از بازی، با طعنه‌هایی سنگین علیه درخشان و نیمکت‌نشینی‌‌اش موضع بگیرد. سوشا حتی این را گفت که در پرسپولیس، هیچ دیواری از او کوتاه‌تر نیست. شاید دروازه‌بان آینده‌دار کشورمان نیز قربانی شد، قربانی انفجار یک‌باره در باشگاه پرسپولیس.

شایعات عجیب

بازی با راه‌آهن در هفته نهم، سوشا را به دروازه پرسپولیس برگرداند. معمای سنگر سرخپوشان البته با این تغییر حل نشد اما موضوع عجیب‌تر، شایعاتی بود که برای نیلسون ساختند. با اینکه او هیچ رفتار معترضانه‌ای نداشت ولی برخی اخبار، حاکی از قهر این دروازه‌بان از پرسپولیس بود. این شایعات، آنقدر عجیب بود که می‌توانست شروع یک اختلاف باشد ولی حرفه‌ای‌گری‌های نیلسون این اجازه را نداد.

شاید یک بازی درمیان

حالا انتخاب بین سوشا و نیلسون برای درخشان بزرگ‌ترین معضل ممکن است. او هرقدر که در خط هافبک و حمله با فقر بازیکن مؤثر مواجه است، درون دروازه نمی‌تواند به راحتی انتخاب داشته باشد. این شایعه جالبی است، گفته می‌شود درخشان شاید به این دو دروازه‌بان به صورت یک بازی درمیان میدان بدهد البته خودش می‌گوید فعلاً تصمیم قاطعی راجع به پست دروازه‌بانی در پرسپولیس نگرفته است. نادر باقری مربی گلرهای تیم نیز می‌گوید فقط وظیفه‌‌اش آماده ساختن گلرهاست نه انتخاب نفر اول برای ترکیب چون این انتخاب را درخشان برعهده دارد.

شایعه‌ای جدید‌؛ رحمان می‌‌آید سوشا رفتنی است

و اما آخرین شایعه نیز در نوع خود جالب است. دیروز شنیدیم احتمال انتقال سوشا به باشگاه سپاهان اصفهان وجود دارد. این بازیکن در فصل قبل گلر فولاد بود و زیر نظر حسین فرکی و احمد سجادی کار می‌کرد و در پایان فصل و بعد از قهرمانی فولاد، مصاحبه مهمی انجام داد و گفت: فصل آینده جایی می‌روم که سرمربی‌‌اش فرکی باشد و مربی گلرهایش سجادی. حالا که فرکی بعد از مدتی استراحت به سپاهان پیوسته، شایعه حضور سوشا در این باشگاه اصفهانی شنیده می‌شود به خصوص حالا که سپاهان با مشکل بزرگی به نام دروازه‌بان مواجه است البته آنجا، شهاب گردان عملکرد خوبی داشته ولی گاهی باز هم کارنامه‌‌اش مورد انتقاد قرار دارد. جالب اینکه شایعات، حتی انتقال این بازیکن به سپاهان را نیز کانالیزه کرده و شنیدیم احتمال اینکه جای سوشا مکانی با رحمان احمدی گلر ذخیره سپاهان عوض شود، بسیار زیاد است. سوشا به سپاهان برود و رحمان به پرسپولیس برگردد. این شایعات البته به سود نیلسون است و شاید برای سوشا که دلش می‌خواست دوباره با فرکی کار کند هم منفعت‌هایی در پی داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  54