موسیقی زنگ مهر با حضور مدیر عامل بانک رفاه

مراسم آغاز سال تحصیلی 94 – 93 و نواخته شدن زنگ مهر امروز با حضور مدیر عامل بانک رفاه کارگران در دبستان سلمه تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر عامل بانک رفاه کارگران در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نام و یاد شهدای دفاع مقدس، فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را به همه معلمان و دانش آموزان تبریک و تهنیت گفت.
محمدرضا نظری با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) فرموده اند که معلمی شغل انبیاء است، جایگاه و مقام معلم را از تمام مشاغل بالاتر و با اهمیت تر دانست و خاطر نشان ساخت: تمام مسئولان، مدیران، متخصصان و کارشناسان در دامان پر عطوفت معلمان پرورش یافته اند و حضرت علی (ع) نیز فرموده‌اند که هر کس کلمه ای به من بیاموزد، یک عمر مرا بنده خویش کرده است و این نشان مقام و منزلت معلمان عزیز است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران تأکید کرد: معلمان دلسوز و فداکار با اخلاص و مهر و محبت، علی رغم تمام مشقات، با شور و شوق و عشق، تعلیم و تربیت و خوب زیستن را به دانش آموزان یاد می دهند و نقش مهمی در شکوفایی استعداد ها دارند.
نظری افزود: باید همواره قدردان معلمان دلسوز باشیم و از لحظه لحظه های فرصت ها برای علم آموزی و معرفت اندوزی استفاده نماییم.
وی گفت: بانک رفاه کارگران در راستای مسئولیت های اخلاقی و اجتماعی خود تاکنون چندین مدرسه در استان های کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، لرستان و ایلام احداث کرده است و چندین مدرسه دیگر نیز توسط بانک رفاه کارگران در اقصی نقاط کشور به بهره برداری خواهد رسید.
نظری با اشاره به اینکه دانش آموزان، آینده سازان فردای ایران زمین برای رشد و توسعه و تعالی و پیشرفت هستند، از دانش آموزان درخواست کرد که همواره به معلمان خود احترام گذاشته و برای کسب مدارج علمی و آموزشی بالاتر تلاش کنند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران به دانش آموزان توصیه کرد که از هم اکنون با جمع کردن پس انداز های خرد خود با فرهنگ پس انداز آشنا شوند، زیرا همین پس انداز های کوچک زمانی که جمع گردد، موجب شکوفایی اقتصاد می گردد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خاتمه مراسم برای دانش آموزان و معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت، از درگاه ایزد متعال، سال تحصیلی سرشار از موفقیت و خیر و برکت، مسألت نمود.
در این مراسم خانم مولایی، معاون آموزش ابتدایی منطقه 3 و خانم میرزاخانی مدیر مدرسه سلمه و دکتر سیدی از جانبازان دفاع مقدس هم سخنانی را درخصوص اهمیت تعلیم و تربیت در آموزه های دینی و اسلامی مطرح نمودند.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم که رضا عظیمی شهرابی قائم مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز حضور داشت، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط محمدرضا نظری، مدیر عامل بانک رفاه کارگران نواخته شد و مراسم نمادین بازگشایی مدرسه سلمه منطقه 3 تهران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  49  =  52