اقتصاد بدون کمک بانک ها به جایی نمی رسد

مدیر عامل بانک پارسیان خدمت به اقتصاد ملی و به حرکت درآوردن چرخ های عظیم سازندگی کشور، اشتغال و کارآفرینی را از خدمات ارزنده بانک و صنعت بانکداری برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر دیواندری، به مناسبت 26 شهریور سیزدهمین سالروز تاسیس این بانک در مراسمی که با هدف تجلیل از خانواده بزرگ پارسیان برپا شده بود خطاب به حاضرین گفت: همکاران عزیز همه شما می دانید و به خوبی تجربه کرده اید که بانک و صنعت بانکداری جای خدمت است، خدمت به کشور، مردم عزیز و خدمت به اقتصاد ملی و به حرکت درآوردن چرخ های عظیم سازندگی و عمران این مملکت. شما به خوبی مسائل کشور را لمس کرده اید ، بویژه همکاران شعب؛ همه می دانید که با سر انگشتان تدبیر و سرانگشتان هنرمند شما چه گره های فروبسته ای گشوده شده و چه خانواده هایی که مشکل آنها حل شده و چه کارآفرینان اقتصادی که چرخ های اقتصادی آنها به گردش درآمده و مشکلاتشان مرتفع شده است.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به این موضوع که مردم و جامعه برای گره گشایی مشکلات اقتصادی به همت و مدد شما نیاز داشته و امیدوارند, افزود : امروز اگر در کشور صحبت از اشتغال و کارآفرینی است, یک پای آن بانک و صنعت بانکداری است. به اعتقاد من ایجاد اشتغال در کشور یعنی ایجاد امید، ایجاد شرایطی برای زندگی بهتر، ایجاد شرایطی برای تحقق آرزوهای هر انسان و اشتغال؛ در یک کلام یعنی زندگی، یعنی حفظ تدین و حریم خانواده.همه اینها به مدد کار بانکها میسر می شود و من هیچ فعالیت اقتصادی را در کشور سراغ ندارم که بدون کمک بانک ها به جایی رسیده باشد.
ایشان خاطرنشان کرد : اگر امروز انسان های امیدواری در صنعت، خدمات و بازرگانی مشغول به کارند، به مدد حمایت بانکهاست؛ اگر خدمات نظام بانکی من جمله بانک پارسیان را از زندگی مردم کنار بگذاریم، می بینیم که خیلی از مشکلات کماکان پابرجا بود مگر به مدد خدماتی که مردم عزیز و کارآفرینان بزرگ اقتصادی از بانکها گرفتند.
دکتر دیواندری در بخش دیگری از سخنان خود وجود نیروهای جوان و پر انرژی در بانک را یک مزیت و خصیصه منحصر به فرد دانست و گفت: بانک پارسیان یک خصیصه منحصر به فرد دارد و آن نیروی های پرانرژی و جوان است . این نیروی لایزال و بی نهایت که همه کارها به مدد آن امکان پذیر است بسیاری از قفل های بسته را باز خواهد کرد. من به شما جوان ها ایمان دارم و اعتقاد دارم شما آینده بسیار خوبی را برای بانک می سازید.وی ادامه داد: هر جا که کار بزرگی است ردپای عشق را درآن می شود دید. اما این عشق به مدد شما برای بانک پارسیان افتخار خواهد آفرید.
دکتر دیواندری با تاکید بر تلاش مضاعف و همت کارکنان بانک در فضای رقابتی موجود، افزود : صنعت بانکداری در این سال ها ایام خاصی را تجربه می کند، صنعت بانکداری رقابتی شده ، مشکلات بیشتر شده ، آگاهی مشتریان بیشتر شده و مشتریان اقتصادی تر از گذشته فکر می کنند . بنابراین بانکی که بتواند تجهیز منابع ارزان تر کند و در پرتفوی تسهیلاتی، تسهیلات را سالم تر پرداخت کند و به گونه ای باشد که برگشت پذیر باشد آن بانک جلوتر از بقیه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1