تامین مالی ارزان قیمت شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین گفت: این شرکت با هدف بهبود وضعیت اقتصادی کشور، آمادگی دارد نسبت به تامین مالی ارزان قیمت شرکت‌ها اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر نادی قمی افزود: تامین مالی ارزان قیمت مزیت‌های فراوانی برای شرکت‌های تولیدی به همراه دارد که افزایش بازدهی از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: علاوه بر این شرکت تامین سرمایه نوین آمادگی دارد با راه‌اندازی نهادهای مالی مورد نیاز کشور نسبت به فراهم‌سازی زمینه مشارکت متقاضیان در بازار سرمایه اقدام به عمل آورد.
نادی قمی با اشاره به اینکه طراحی، عرضه و ترویج ابزارهای نوین مالی و افزایش ثروت مشتریان بخشی از خدمات این شرکت به شمار می‌رود، گفت: تامین سرمایه نوین به عنوان نخستین شرکت تامین سرمایه کشور تاکنون خدمات مناسبی در این بخش ارایه کرده که این خدمات زمینه رضایت‌مندی مشتریان را فراهم کرده است.
وی همچنین به برنامه‌ای دولت برای افزایش سهم بازار سرمایه در تامین منابع مالی اشاره کرد و افزود: در این راستا شرکت تامین سرمایه نوین آمادگی دارد با مشارکت نهادهای علاقه‌مند نسبت به مهندسی مالی و تامین مالی شرکت‌ها از طریق مکانیزم بازار سرمایه اقدام کند.
وی گفت: در این راستا امکانات لازم برای طراحی ابزارهای جدید تامین مالی در شرکت فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت تامین سرمایه نوین گفت: شرکت تامین سرمایه نوین با بهره‌گیری از روش جدید و روزآمد مالی چشم‌انداز مناسبی در اقتصاد کشور فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: شرکت تامین سرمایه نوین با هدف پیشرو بودن در تامین سرمایه توسط بانک اقتصادنوین تاسیس شد و امروز پس از گذشت 6 سال توانسته به جایگاه عالی دست یافته و حسن شهرت بالایی داشته باشد.
وی گفت: نوآوری، وفاداری، یکتایی و نتیجه‌گرایی چهار محور اساسی شرکت تامین سرمایه نوین به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است شرکت تامین سرمایه نوین از جمله شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین است که با هدف تکمیل زنجیره خدمات این بانک درسال 1387 راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −    =  73