اوراق اجاره با ضمانت بانک عرضه می شود

برای اولین بار در کشور و با ضمانت بانک توسعه صادرات اوراق اجاره در بورس اوراق بهادار تهران از دیروز دوشنبه مورخ 31 شهریور ماه عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عرضه این اوراق به مدت هفت روز از طریق شعب کارگزاری های عضو بورس اوراق بهادار ایران ادامه خواهد داشت.
ارزش این اوراق بالغ بر دو هزار میلیارد ریال و بانی آن شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است. شرکت‌های تامین سرمایه‌ی لوتوس پارسیان و آرمان مشترکا متعهد پذیره نویس و بازارگردان اوراق هستند.

شایان ذکر است این  اوراق 4 ساله با نرخ 20 درصد بوده و سود آن هرسه ماه یک‌بار پرداخت خواهد شد و بانک توسعه‌ صادرات ضامن این اوراق است.
بنابراین گزارش، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، اوراق موردنظر را بابت تامین مالی بخشی از سرمایه‌گذاری مورد نیاز فاز اول تولید 2/1 میلیون تن شمش فولاد از جمله خرید کوره‌ی قوس الکتریکی و پاتیلی ، جرثقیل‌های صنعتی و سیستم غبارگیر منتشر می‌نماید.

شرکت یادشده در تاریخ 25 شهریور ماه سال جاری نیز در فهرست نرخ های شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس درج شده است و جهت اطلاع بیشتر از وضعیت مالی شرکت، امیدنامه‌ی پذیرش و درج شرکت در سامانه‌ی بورس تهران قابل دریافت است.

سرمایه‌گذاران محترم می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انتشار اوراق یادشده به گزارش توجیهی و بیانیه‌ی ثبت اوراق یادشده و صورت‌های مالی سال 92 شرکت در سامانه‌ی کدال مراجعه و یا با شماره 88533852 شرکت تامین سرمایه آرمان تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  90