حاضرم برای پاس مجانی بازی کنم

پس از دیدار موفقیت‌آمیز حسین فرکی با فرماندهی نیروی انتظامی درخصوص انتقال پاس به تهران، قدیمی‌های این باشگاه ریشه‌دار خوشحال شده و به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد نصرتی مدافع پیکان تهران در این باره گفت: به خدا حاضرم اگر پاس به تهران برگردد مجانی برای این تیم بازی کنم. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد تا دوباره پاس تهران را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. با شناختی که از قدیمی‌های این باشگاه دارم مطمئن هستم کسانی چون فرکی، شاهرخی، مارکار آقاجانیان، نکونام، برهانی، فیروزکریمی، حسن حبیبی و خیلی‌های دیگر مانند وحید هاشمیان حاضرند با تمام وجود برای پاس تلاش کنند. متاسفانه سیاست دولت احمدی‌نژاد باعث شد تا باشگاهی چون پاس به همدان یا پیکان به قزوین انتقال پیدا کند که این سیاست سرانجام نداشت.

نصرتی در ادامه افزود: هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم و این اتفاق می‌تواند بهترین خبر فوتبالی چند سال اخیر برای جامعه فوتبال باشد.
مدافع پیکان همچنین درخصوص وضعیت این تیم واکنش جالبی نشان داد: وضعیت پیکان خنثی است، اگر دوباره شکست بخوریم دچار بحران می‌شویم. امیدوارم روند پیروزی‌هایمان تداوم داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  7