سیستم شما کند شده است؟

شاید به تازگی دریافته‌اید که سیستم شما کمی‌ کند‌ کار می‌کند. شاید به دلیل عمر بالای سیستم یا لپ‌تاپ و استهلاک این موضوع پیش آمده باشد. یا به دلیل وجود یک بد‌افزار ‌روی سیستم. در هر صورت هنگام کار با برخی برنامه‌ها، متوجه می‌شوید که سیستم به شدت کند شده است. حال چه باید کرد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شاید به تازگی دریافته‌اید که سیستم شما کمی‌ کند‌ کار می‌کند. شاید به دلیل عمر بالای سیستم یا لپ‌تاپ و استهلاک این موضوع پیش آمده باشد. یا به دلیل وجود یک بد‌افزار ‌روی سیستم. در هر صورت هنگام کار با برخی برنامه‌ها، متوجه می‌شوید که سیستم به شدت کند شده است. حال چه باید کرد؟

 شاید برای شما پیش آمده ‌که ‌به تازگی هنگام کار با برخی برنامه‌ها متوجه کندی کار سیستم می‌شوید یا اینکه گاهی‌ برای اجرای یک برنامه، ویندوز به شما پیغام می‌دهد‌، تم و شمای سیستم عامل به حالت ابتدایی تغییر می‌کند. 

این موضوع به ویژه هنگام اجرای برنامه‌های گرافیکی و سنگین همچون بازی‌ها رخ می‌دهد. در این حالت سیستم عامل مجبور است به دلیل ‌ناتوانی در اختصاص منابع لازم به برنامه مورد نظر خود منابع کمتری مصرف کند و به همین خاطر از ویژگی‌های گرافیکی خود می‌کاهد. 

البته مشکل کندی سیستم، ‌مشکلی اساسی است و اگر مربوط به پیر بودن سیستم نشود، قطعا علت اساسی دیگری همچون وجود یک بد‌افزار دارد. پس به دنبال چاره اساسی باشید! اما تا هنگامی که چاره اساسی را پیدا کنید، به شما روشی برای بهبود عملکرد سیستم در ویندوز آموزش می‌دهیم.

تغییر Scheme ویندوز به حالت ابتدایی یا Basic

فضای ویندوز 7 در نسخه‌های بالا‌تر از Home در حالت عادی با شمای گرافیکی با نام Aurora پوشیده شده است. این شما یا Scheme جلوه شیشه‌ای را که در ویندوز با آن آشنا هستیم، نمایش می‌دهد و در نتیجه بخشی از منابع سیستم به این موضوع اختصاص می‌یابد.

سیستم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  1