اعتراض دسته جمعی به میزبانی ضعیف کره

حدود 90 خبرنگار، عکاس و تصویربردار با ملیتهای مختلف با نشستن در عرض خیابان منتهی به مرکز رسانه ای، اعتراض خود را به نحوه خدمت رسانی برگزار کنندگان نشان دادند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: در شرایطی که سه روز از آغاز بازیهای آسیایی می گذرد و اعتراضهای زیادی از سوی اعضای شرکت کننده در این دوره از بازیها به نحوه میزبانی کره ایها مطرح شده اما کشور برگزار کننده نه تنها در رفع این کمبودها اقدام نکرده بلکه وضع بدتر از روزهای نخست هم شده است. اوج این بی نظمیها را امشب خبرنگاران شاهد بودند.

در حالی که بر اساس برنامه ریزی برگزار کنندگان، مرکز رسانه ای این بازیها تا ساعت 12 بامداد باز است و حتی فعالیت برخی رشته ها تا آن ساعت ادامه دارد، خبرنگاران ایرانی به همراه خبرنگارانی از چین، پاکستان، اندونزی و … نتوانسته اند برای بازگشت به محل اقامتشان از وسایل نقلیه مخصوص این بازیها استفاده کنند. آنها از ساعت 22 به وقت محلی تاکنون که نزدیک به ساعت 1 بامداد است منتظر انتقالشان از مرکز رسانه ای به هتلهایشان هستند اما به دلیل نبود اتوبوس در آنجا بلاتکلیف مانده اند.

این مساله باعث شده که حدود 90 خبرنگار، عکاس و تصویربردار با ملیتهای مختلف با نشستن در عرض خیابان منتهی به مرکز رسانه ای، اعتراض خود را به نحوه خدمت رسانی برگزار کنندگان نشان دهند.

این موضوع دست مایه گزارش تصویربرداران کشورهای مختلف شده تا به این شکل اعتراض خبرنگاران را به میزبانی ضعیف کره ایها به دنیا مخابره کنند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  +    =  90