وضعیت جاده‌ ها در آخرین روز تابستان

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک پرحجم و روان در محورهای منتهی به برخی از کلان‌شهرها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک پرحجم و روان در محورهای منتهی به برخی از کلان‌شهرها خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در این باره گفت: برابر آخرین اطلاعات دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سطح کشور، در حال حاضر در اغلب محورهای کشور به ویژه محورهای منتهی به کلانشهرها و مراکز استان‌ها، ترافیک پرحجم اما روان است.

وی محورهای منتهی به شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، قم، کرج، شیراز، بجنورد و … را دارای بیشترین حجم ترافیک اعلام کرد و گفت: محورهای دو استان گیلان و مازندران نیز دارای ترافیک پرحجم گزارش شده‌ است.

حمیدی با اشاره به آخرین روز تعطیلات تابستان خاطر نشان کرد: بسیاری از رانندگان و مسافران در صددند تا پیش از بازگشایی مدارس خود را به محل زندگی‌شان برسانند. از این رو لازم است زمان بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و در فواصل زمانی دو تا 2.5 ساعت با توقف در حاشیه امن جاده یا اماکن استراحتگاهی دقایقی استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان خبر داد و افزود: طبق اطلاعاتی که در اختیار مرکز کنترل ترافیک قرار گرفته در سایر محورهای کشور مشکل جوی خاصی گزارش نشده است.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای پلیس در این ایام اظهار کرد: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی، می‌توانند با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  +    =  29