نه با دایی دشمنی دارم نه هیچ مربی دیگر!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «فکر نمی‌کنم بازیکنی محبوب‌تر از کریمی وجود داشته باشد و من هم دوست دارم دوباره کنارش بازی کنم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وقتی روی تارتان ورزشگاه تختی و در آستانه تونل منتهی به رختکن، پیراهن شماره 9 پرسپولیس را از تن در آورد و به سمت سکوها حرکت کرد ولوله‌ای روی سکوهای پایینی افتاد و دست‌ها دراز شد برای گرفتن هدیه رضا حقیقی شاندیز که اینگونه می‌خواست خوشحالی خود با هواداران تیمش را تقسیم کند.

رضا حقیقی روزها و هفته‌های سختی را پشت سر گذاشت تا رسید به اینجا. او به لحاظ روانی کاملا به هم ریخته و عصبی بود و این شرایط روی کار فنی‌اش هم تاثیر زیادی گذاشته بود تا جایی که کم کم تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شده و موقعیتی متزلزل در تیم پیدا کرده بود.

با حضور درخشان و صحبت‌های کادر فنی اما حقیقی به خودش آمد و مقابل راه‌آهن نمایش امیدوار کننده‌ای ارائه داد تا در حضور کی روش نشان دهد می‌تواند مسافر جام ملت‌ها هم باشد و البته این بار برای تیم ملی بازی کند.

* از علیرضا چه خبر؟ حالش خوب شد؟

– بله خدا را شکر خوب شد. واقعا از وقتی علیرضا به زندگی ما آمده هم قدمش برای پرسپولیس خوب بوده هم اینکه فوتبال و زندگی شخصی خودم شرایط بهتری پیدا کرده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

* انگار بعد از برد مقابل راه‌آهن خیلی خوشحال بودی چون پیراهنت را به هواداران دادی و در مصاحبه بعد از بازی هم خیلی سرحال به نظر می‌رسیدی؟

– بله چون این برد برای ما خیلی مهم بود و ما را از فشار بیرون آورد. به غیر از این، هواداران همیشه برای من خیلی مهم بوده‌اند و واقعا برایم جالب است که هر جا می‌رویم، می آیند و حمایت می‌کنند. دادن پیراهن به آنها کوچکترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم. این بردی که ما به دست آوردیم خیلی مهم بود و تاثیر زیادی روی روند تیم‌مان داشت تا از این فضا خارج شویم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و خوشحالی بیش از حد من هم به همین دلیل بود.

* فکر می‌کنی شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد؟

– خدا را شکر روند تیم مان خیلی خوب است و خوشبختانه تیم‌هایی که بالای سر ما هستند و مدعی به حساب می‌آیند این هفته امتیاز از دست دادند. من فکر می‌کنم می‌توانیم عقب‌افتادگی امتیازی‌مان را جبران کنیم و تیم‌مان آنقدر در جدول بالا بیاید که مدعی باشد.

* ظاهرا از حالا سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان را هم به حساب خودتان واریز کرده‌اید؟

– من فکر می‌کنم بازی با استقلال خوزستان آسان نیست اما ما در این بازی خانگی باید سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز می‌تواند به ما کمک کند تا 3، 4 پله در جدول بالا بیاییم. البته از الان تا آخر فصل زمان زیادی باقی مانده و می‌توانیم اختلاف امتیاز تا صدر جدول را دوباره جبران کنیم.

* قبول داری رتبه پرسپولیس در این هفته‌ها و همین رتبه هشتمی خیلی آزاردهنده و ناراحت‌کننده است؟

– بله واقعا جایگاه واقعی این بازیکنان و این تیم اینجای جدول نیست. به نظر من این جدول تغییر می‌کند.

* حدود 10 روز از رفتن علی دایی گذشته اما همچنان در خصوص او حرف زده می‌شود.

– من می‌خواستم پرسپولیس به آرامش برسد تا این حرف را بزنم اما فکر کنم با این برد اخیر بتوانم حرفم را بزنم. می‌خواستم از علی دایی که در این یک سال و نیم برای من و پرسپولیس زحمت کشید تشکر کنم. ما یک فصل خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و می‌توانستیم قهرمان شویم اما بدشانسی آوردیم. باید از زحمات دایی تشکر کنیم چون او هم مثل علی کریمی، عابدزاده، استیلی و پروین یک پرسپولیسی است و برای خود من و همه پرسپولیسی‌ها قابل احترام است. من احترام زیادی برای ایشان قایلم و امیدوارم هر جا هستند موفق باشند. من تجربه خوبی در کار با ایشان داشتم و امیدوارم ایشان هم دید مثبتی نسبت به من داشته باشند.

* اما بعد از رفتن دایی حرف‌هایی مطرح شده که تو یا چند بازیکن دیگر از جدایی دایی خوشحال شده اید؟

– شاید از حرف‌های من سوءبرداشت شده باشد اما حرف‌هایی که من در این مدت گفتم در خصوص وضعیت پرسپولیس بود و در مورد علی دایی نبود. من درباره تیمم حرف زدم. خیلی‌ها گفتند من با علی دایی موضع دارم اما من نه با علی دایی نه هیچ مربی دیگری این کار را نمی‌کنم. تا حالا یاد نگرفته‌ام علیه مربی‌ام حرف بزنم و تمام مربیانم برایم قابل احترام بوده‌اند. اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مربی‌ که برای من کار کرده و زحمت کشیده حرف بزنم به‌خصوص علی دایی که همیشه برای من قابل احترام بوده و شخصیت محبوبی است.

* بعد از تغییرات در کادر فنی حمید درخشان اصرار دارد علی کریمی را به تیم برگرداند. نظرت در این خصوص چیست؟

– بازی کردن کنار علی کریمی همیشه برای من افتخار بوده. من تجربه بازی کردن کنار کریمی را دارم و می‌دانم حضورش چقدر برای تیم می‌تواند موثر باشد. کریمی واقعا بازیکن خوبی است و من هم دوست دارم دوباره کنارش بازی کنم. واقعا لیاقت کریمی این است که با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند. من فکر نمی‌کنم بازیکنی محبوب‌تر از کریمی وجود داشته باشد و مسئولان تیم باید کاری کنند که حتما با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کند.

* ظاهرا بعد از تغییرات کادر فنی و قبل از بازی با راه‌آهن اعضای کادر فنی روی ذهن تو و بقیه بازیکنان خیلی کار کرده‌اند.

– بله. باید از حمید درخشان، حسین عبدی و علیرضا امامی‌فر تشکر کنم که در این مدت خیلی برای تیم وقت گذاشتند و با تک تک بازیکنان تیم صحبت کردند. آنها کاری که از ما می‌خواستند را برایمان تشریح کردند. من واقعا خیلی خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم مربی برای تیمش وقت می‌گذارد و مسئولیتی که باید بپذیرم را به من گوشزد می‌کند.

* این مساله در نمایش قابل قبولت مقابل راه‌آهن چقدر تاثیر داشت؟

– خیلی زیاد. اگر واقعا خوب بازی کرده باشم به خاطر وقتی است که درخشان و عبدی برایم گذاشتند. آنها یک هفته با من صحبت کردند و من هم همان کاری را انجام دادم که از من خواستند.

* قبول داری در خط میانی پرسپولیس کمبود خلاقیت مشکل‌ساز شده و هنوز مشکلات زیادی دارید؟

– بله. بخش عمده‌ای از این مشکلات به خاطر محرومیت صادقیان است. من امیدوارم صادقیان هر چه زودتر برگردد و به تیم کمک کند چون آن جلو ما به پیام نیاز داریم. واقعا تیم ما با محرومیت پیام ضربه خورد. کاری که او انجام داد مستحق این جریمه سنگین نبود و ما از غیبت صادقیان واقعا متضرر شدیم چون پیام در تیم ما خیلی تاثیر دارد.

* با روندی که پیش گرفته اید می‌توانید از حالا برای قهرمانی خیز بردارید؟

– من به آینده خوشبینم و فکر می‌کنم در این فصل اتفاقات خوبی در انتظارمان است. با تمام حرف‌هایی که درباره تیم‌مان زده می‌شود فکر می‌کنم فصل را در بالای جدول تمام کنیم. از حالا که نمی‌شود در مورد قهرمانی صحبت کرد چون این اتفاق به کمی شانس و عوامل دیگر بستگی دارد اما واقعیت این است که تیم‌های قوی زیادی وجود ندارند که بخواهند ما را اذیت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  ⁄    =  13