جاده چالوس یک طرفه شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این که در آخرین هفته از تعطیلات تابستانی قرار داریم، گفت: محور هراز از آب اسک به تهران و محور کرج – چالوس نیز از چالوس به کرج از ساعت 16 امروز (جمعه) یک طرفه است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا سرهنگ «محمدحسین حمیدی» درباره وضعیت جاده های کشور، افزود: پیش بینی کردیم برای آن عده از مسافرانی که به شمال کشور مسافرت کرده و قصد برگشت به تهران را دارند با ترافیک سنگین مواجه نشوند.
 
وی افزود: از این رو محور هراز از آب اسک به تهران و در محور کرج – چالوس نیز از چالوس به کرج از ساعت 16 امروز (جمعه) یک طرفه شد.
 
وی درمورد تردد در دیگر جاده های کشور نیز اظهار داشت: جاده های دیگر کشور شرایط خودشان را دارند و به دلیل آزاد راه بودن کشش بار را دارند.
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از هموطنان خواست که به دلیل این که در روزهای آخر هفته تعطیلات تابستانی هستیم زودتر به شهرهای خودشان بازگردند.
 
سرهنگ حمیدی تصریح کرد: مردم برای این که بار سنگین ترافیک برگشت ایجاد نشود ما را همراهی کردند و با توجه به این همراهی آنها، بار ترافیک سنگینی نخواهیم داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  +    =  36