کاهش نسبی دما در اکثر نقاط کشور

بر اساس گزارش های سازمان هواشناسی از روز یکشنبه شاهد کاهش نسبی هوا در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: سازمان هواشناسی کشور  از کاهش نسبی دما از روز  یک‌شنبه در اکثر نقاط کشور خبر داد و اعلام کرد: تهران فردا گرم‌تر می‌‌شود و اکنون رطوبت نسبی در رشت 94 درصد است.

 در 3 روز آینده برای شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران پیش‌بینی شده است همچنین برای سواحل شمال کشور در این مدت بارش پراکنده باران خواهیم داشت. شدت بارش‌ها 3 روز آینده در گیلان و اردبیل بیش تر خواهد بود،افزایش سرعت وزش باد در مرز شرقی کشور باعث توفان گرد و خاک در شرق کشور شده و این امر کاهش دید را در این منطقه به دنبال خواهد داشت.

 دمای امروز تهران 32 و فردا 33 درجه سانتی‌گراد خواهد بود در واقع شاهد گرم‌ شدن هوای تهران هستیم همچنین برای امروز و فردا در پاره‌ای از نقاط تهران باد و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود. 

در حال حاضرآسمان اردبیل و انزلی بارانی است و فردا در شمال غرب کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد که از یک‌شنبه افت دما در این منطقه وجود خواهد داشت و برای اکثر نقاط کشور از روز یک‌شنبه کاهش نسبی دما را پیش‌بینی می‌شود.

امروز زنجان 4، مشهد 3 درجه سانتی‌گراد خنک‌تر شده، اما تهران و کرج گرم‌تر شده اند.

 تا این لحظه رطوبت نسبی دما  در قشم 89، کیش 79، بندرعباس 70، رشت 94 درصد است که دید در قشم 3 کیلومتر و رشت 4 کیلومتر است همچنین ماسوله با توجه به رطوبت صد در صدی مه غلیظ در آنجا حاکم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  7