نبی برنامه‌های تیم ملی را تشریح کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:‌ سعی می‌کنیم در اردوی منتهی به جام ملت‌های آسیا به آفریقای جنوبی برویم که در صورت عدم اجرای آن، دو اردوی جایگزین نیز داریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:‌ سعی می‌کنیم در اردوی منتهی به جام ملت‌های آسیا به آفریقای جنوبی برویم که در صورت عدم اجرای آن، دو اردوی جایگزین نیز داریم.

مهدی محمدنبی، در خصوص جلسه امروز خود با کارلوس کی‌روش گفت: در مورد هماهنگی‌های اردوی پرتغال با کی‌روش به صحبت و گفت‌وگو پرداخته و در نهایت مقرر شد ملی‌پوشان از تاریخ 4 تا 15 اکتبر راهی پرتغال شده و در کمپ تمرینی در شهر لیسبون تمرینات خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تیم ملی در این کشور به طور قطعی دو بازی دوستانه را با تیم‌های لیگ برتری پرتغال انجام می‌دهد با این حال به دنبال برگزاری بازی سوم تمرینی نیز هستیم.

نبی گفت: ملی‌پوشان آبان ماه در تهران برای دیدار دوستانه با کره جنوبی آماده می‌شوند و سپس از اوایل دسامبر تا نیمه دسامبر شاگردان کی‌روش به آفریقای جنوبی می روند. با این حال به غیر از کمپ آفریقای جنوبی دو کمپ دیگر را مد نظر داریم که در صورت موفق نشدن حضور در کشور آفریقای جنوبی، بررسی‌هایمان را روی آن دو کمپ آغاز خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: سپس ملی‌پوشان کشورمان به ایران بازگشته و پس از دو تا سه روز برای برگزاری کمپ نهایی راهی استرالیا می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه با کی‌روش در مورد نحوه دعوت از بازیکنان و اینکه آیا از بازیکنان منتقد دعوت به عمل خواهد آمد یا خیر، گفت:‌ در این مورد هیچ صحبتی با کی‌روش به عمل نیامد و ما فقط برنامه کمپ‌های تمرینی را مرور کردیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −  45  =