هدف غائی پست بانک صرفا سودآوری نیست

هدف غائی پست بانک ایران، خدمت‌رسانی در سطح کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم است و صرفاً به دنبال سودجوئی نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهندس ضیائی مدیرعامل  پست بانک در اولین گردهمائی سراسری نمایندگان دفاترخدمات‌بانکی استان‌ها و مناطق به میزبانی صندوق قرض‌الحسنه ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز به روز فعالیت‌های این صندوق توسعه می‌یابد و خوشبختانه باتوجه به منابع حساب‌های موجود، استقبال خوبی از آن صورت گرفته است و همین امر موجب افزایش توان خدمت‌رسانی پست بانک ایران خواهد شد.

وی تصریح نمود: سنت مقدس قرض‌الحسنه اهمیت بسیار بالائی دارد و هرچه قدر به دیگران قرض دهیم خداوند چندین برابر آن را به ما خواهد داد، در واقع این کار معامله با خداست و هرچه قدر در این امر خیر مشارکت بیشتری داشته باشیم اجر کریم دریافت خواهیم کرد.

ضیائی در ادامه افزود: ملت ایران، انسان‌هائی متدین و متشرع هستند و دوست دارند سرمایه‌های آنان جهت اشتغال‌زائی، رونق تولید و افزایش منابع و درآمدزائی هدایت شود.

مدیرعامل پست بانک ایران اظهارداشت: ایجاد صندوق قرض‌الحسنه کاملاً با فلسفه و اهداف این بانک مطابق است و به نوعی با ایجاد آن، دسترسی به خدمات بانکی تسهیل شده و حتی موجب خروج اقتصاد جامعه از رکود می‌گردد.

وی تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا با کاهش نرخ تجهیزمنابع و سرمایه‌گذاری، تسهیلات خوبی را به بخش‌های تولیدی داخلی اختصاص داده و توان رقابتی آن را با کالاهای خارجی بالا ببریم و همین امر موجب رونق تولید ملی می‌شود.

ضیائی از همراهی و همدلی معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای توسعه ایجاد صندوق‌ تأمین مالی خرد در روستاها تقدیر نمود و خاطرنشان ساخت: روستاها به عنوان لوکوموتیو اقتصاد کشور برای خروج از رکود است و در این راستا دفاترخدمات بانکی می‌توانند با کاهش هزینه‌های توزیع و حذف واسطه‌ها کمک شایانی به این مهم داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  74  =  78