صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای تسهیل ورود مردم به بورس ایجاد می شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار

ایبنا – رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای تسهیل ورود مردم به بورس و کاهش ریسک آنها سازوکارهای ایجاد صندوق‌های سرمایه گذاری سهام تهیه شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تامین مالی و لیزینگ ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای تسهیل ورود مردم به بورس و کاهش ریسک آنها سازوکارهای ایجاد صندوق‌های سرمایه گذاری سهام تهیه شده است.

علی صالح آبادی در اولین همایش راهکارهای خصوصی سازی در اصل 44 اظهار داشت: آنچه در دو سه سال اخیر اتفاق افتاده‌است باعث رونق شرکت‌های بورسی شده و با حضور شرکت مس از سال 85 بورس وارد تجربه جدیدی شده است.

وی افزود: در سه سال گذشته بورس رکوردهای جدیدی را تجربه کرده و تلاش ما بر این است که بتوانیم گام‌های بلندی را برداریم برای اینکه تجهیز سرمایه مردمی را توسعه دهیم به همین دلیل ساز و کار صندوق‌های سرمایه گذاری را در دستور کار خود قرار دادیم و این بهترین ساز و کار برای ورود مردم به بورس است.

صالح آبادی گفت: این صندوقها چهار مزیت مدیریت حرفه‌ای، کاهش ریسک، کاهش هزینه‌ها برای سرمایه گذاری و قدرت نقد شوندگی بالا را دارد که می‌تواند بهترین بستر را برای مردم عادی که اطلاعاتی از بورس و قوانین آن ندارند فراهم کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄    =  2