بانک آینده از دو محصول جدید رونمایی کرد

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از شرکت های زیر مجموعه بانک آینده ،سری جدید پایانه‌ های فروشگاهی تحت عنوان SZZT-8225 و خودپرداز های غیرنقدی را معرفی و آماده ورود به بازار ایران کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، این شرکت در  مراسمی که در روز دوشنبه مورخ 24 شهریور ماه در سالن همایش‌های اصلی بانک آینده با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل،معاونین و جمعی از مدیران  ارشد بانک برگزار شد اقدام به معرفی دو محصول جدید کرد.

این شرکت  سری جدید  پایانه‌ های فروشگاهی تحت عنوان SZZT-8225 را برای معرفی و ورود به بازار ایران سفارشی و مناسب‌سازی کرد. از ویژگی‌های بر‌تر این پایانه‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:صفحه لمسی تمام رنگی با منوهای تصویری گرافیکال، امکان تجهیز به اسکنر بارکد و دوربین، امکان تجهیز با فناوری رادیویی RFID و فناوری پیشرفته NFC، مجهز به اسپیکر و امکان برقراری ارتباط مالتی مدیا، مجهز به فناوری ارتباط GPRS (موبایلی)، سرعت بالای تبادل اطلاعات و امکانات برنام نویسی گسترده.

همچنین شرکت مذکور  نسل جدید دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی بانک آینده را با هدف پوشش‌دهی این خدمات و خدمات جدیدکه دستگاه‌های ATM قادر به ارایه آن است طراحی، سفارشی و مناسب‌سازی کرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  2