توصیه عجیب فدراسیون به خالکوبی دارها

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: به دوستان و بازیکنان توصیه کرده‌ام که عکس‌های خالکوبی خود را نباید در صفحات اجتماعی بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: علی اکبر محمدزاده در مورد حرکت ناشایستی که محمدرضا خانزاده بازیکن تیم ملی امید در جریان بازی با ویتنام نشان داد اظهار داشت: طبق آیین‌نامه کلیه تخلفات مربوط به زمین مربوط به کمیته انضباطی می‌شود و کلیه تخلفات بیرون زمین هم مربوط به کمیته اخلاق.

وی در خصوص اینکه در چند روز گذشته شنیده شده بابت خالکوبی برخی از بازیکنان آنها را به کمیته اخلاق دعوت کرده و به باشگاه‌ها هم بابت این مسئله تذکر داده است گفت: من به دوستان توصیه کرده‌ام که در صفحات اجتماعی خود از قبیل فیس بوک، اینستاگرام و غیره عکس‌های خود را که خالکوبی‌هایشان مشخص است نگذارند و از این کار پرهیز کنند ولی تاکنون ابلاغیه‌ای به باشگاه‌ها در این خصوص نداده‌ا‌م.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه گفته می‌شود حنیف عمران‌زاده بازیکن تیم استقلال یکی از بازیکنانی بوده که در این خصوص با شما جلسه داشته گفت: شاید حضور حنیف عمران‌زاده در فدراسیون فوتبال برای دیدن او با یکی دیگر از مسئولان فدراسیون و یا دوستانش بوده است. من با او جلسه‌ای نداشتم.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنانی که خالکوبی دارند به توصیه او عمل نکنند چه برخوردی با آنها خواهد داشت، گفت: چنانچه دوستان از توصیه ما سرپیچی کنند جریمه و مجازا‌ت‌هایی که مربوط به این مسئله هست اعمال خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق در ارتباط با تخلف باشگاه‌هایی که هزینه‌شان از سقف بودجه گذشته است، گفت: کمیته اخلاق مرجع رسیدگی به پرونده‌هایی است که به کمیته ارجاع داده می‌شود. این پرونده‌ها باید از سازمان لیگ به ما داده شود تا بتوانیم بررسی کنیم. اگر سازمان لیگ به نتیجه رسیده باشد که تخلفی صورت گرفته آن را به اعلام خواهد کرد. ما نمی‌توانیم در مورد هیچ باشگاهی گمانه‌زنی کنیم.

وی در خصوص اینکه نقش علیپور در این خصوص چیست گفت: آقای علیپور در کمیته اخلاق سمتی ندارد و در سازمان لیگ مشغول فعالیت است. خواهش می‌کنم از تمامی دوستان در فدراسیون که در جایگاه‌های خودشان و نسبت به وظایفشان مصاحبه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −  45  =