روند واگذاری‌ها کند نیست

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه روند واگذاری سهام شرکت‌های دولتی در یکسال فعالیت دولت یازدهم کند نبوده است و آمارها این واقعیت را نشان می‌دهد، رویکرد دولت را فروش سهام به بخش خصوصی واقعی در حوزه خصوصی‌سازی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شاپور محمدی در گفتگو با مهر در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به کندی روند واگذاری سهام شرکت های دولتی در یکسال اخیر صورت می گیرد؟ گفت: روند واگذاری سهام شرکت های متعلق به دولت کند نبوده است، آمارهای واگذاری نتیجه دیگری را به ما نشان می دهد.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه منتقدین باید به آمارهای واگذاری ها دقت بیشتری را داشته باشند، تصریح کرد: در برخی موارد 100 درصد و در برخی دیگری بیش از 100 درصد در واگذاری ها نسبت به اهداف پیش بینی و تعیین شده، موفق عمل کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در یکسال فعالیت دولت یازدهم سعی و تلاش ما بر این بوده است که سهام شرکت های دولتی به بخش خصوصی واقعی واگذار شود، این موضوع را از مهمترین رویکردهای دولت در حوزه خصوصی سازی ذکر کرد.

محمدی همچنین در مورد وضعیت بازار سرمایه کشورمان عنوان کرد: وزیر اقتصاد و سایر وزرا جلسات متعددی را برای تصمیم گیری جهت بهبود وضعیت بازار سرمایه کشور برگزار کردند و بازار هم اکنون روند منطقی پیدا کرده است.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به پتانسیل های بازار سرمایه کشورمان به سهامداران و سرمایه گذاران بورس توصیه کرد که بازار سهام را در بلندمدت در نظر بگیرند و نگاه کوتاه مدت به بازار سرمایه نداشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72