راموس: کاسیاس نباید هو شود

سرخیو راموس به صورت تمام قد از ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، مدافع کاماسی رئال مادرید در حمایت از کاسیاس گفت:” دیگر در مورد بحث دروازه بانی صحبت نمی کنم. همه در این جا در خدمت هواداران هستیم. آنها قضاوت می کنند و نظر می دهند. ما به نظر آنها احترام می گذارم اما من به عنوان یک مادریدیستا نمی توانم بازیکنی مثل ایکر کاسیاس را به خاطر روند، هویت و کیفیتش هو کنم.”

راموس افزود:” به نظر هواداران احترام می گذاریم، هر کس می تواند هر کاری دلش می خواهد انجام بدهد. برخی چیزها خوشایند نیستند اما در برنابئو همه ما هو شده‎ا‏‎یم، به خصوص بازیکنان بزرگتر. آنها توقعات زیادی دارند و می خواهند بهتر باشیم.”

مدافع رئال در مورد نتایج تیم در هفته های اخیر و جیران این نتایج با غلبه بر بازل بیان کرد:”حالا باید به روند پیروزی های پیاپی ادامه بدهیم. باید ذهنیتمان را تغییر بدهیم. در فوتبال چیزی برای تاسف خوردن وجود ندارد. باید از اشتباهات درس بگیریم و تلاش کنیم که به جلو حرکت کنیم.به این تیم باور داریم. در این فصل و لیگ قهرمانان سال گذشته یک جام بردیم. اعتماد به نفس لازم را بدست آورده ایم.”

راموس گفت که هواداران رئال که تیم را هو می کنند کمی احساسی هستند و عملکرد رئال تقصیر هیچ کس نیست و افزود:”حالا هواداران می توانند کمی استراحت کنند و از شرایط ما لذت ببرند. در هفته های اخیر با خوشحالی به خانه نمی رفتند. توقعاتشان بالاست. چه هو کنند چه نکنند ما نمی توانیم حرفی بزنیم. اما وقتی به ما روحیه بدهند این استادیوم، استادیوم بی نظیری است.”

وی در مورد ضربه کاشته خود در نیمه دوم که با فاصله ای زیاد به اوت رفت هم توضیح داد:” حیف شد که از آن ضربه کاشته استفاده نکردم. دروازه بان در لحظه آخر حرکت کرد و تصمیم گرفتم که با تغییر جهت شوتم آن را از روی دیوار دفاعی رد کنم. هر روز روی ضربات کاشته تمرین می کنم و ضربات زیادی را هم به گل تبدیل می کنم. کریستیانو به من نزدیک شد و می خواست خودش کاشته را بزد. پس از آن ضربه به من چپ چپ نگاه کرد اما راستش در تمرینات ضربات مشابه این را زیاد گل می کنم. شاید حرفم را باور نکنید چون که تمرینات را نمی بینید.”

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4