مبلغ قرارداد حمید درخشان

قرارداد حمید درخشان بالاخره امضا شد. قراردادی که بر خلاف ادعای شایعه‌ها تا پایان فصل اعتبار دارد و درخشان را به‌عنوان سرمربی قطعی پرسپولیس معرفی می‌کند و با توافق دو طرف، قابل تمدید هم هست. این قرارداد را باشگاه دیروز برای سازمان لیگ فرستاد تا کارت مربیگری حمید درخشان صادر شود و او برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نیازی به مجوز موقت نداشته باشد. مسوولان سازمان لیگ قول داده‌اند که کارت مربیگری درخشان را نهایتا تا فردا صادر کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بازگشت به خانه، آنقدر برای حمید درخشان هیجان‌انگیز بود که پای میز مذاکره چک و چانه‌ای نزد و قرارداد را طوری امضا کرد که دلخواه مسوولان باشگاه پرسپولیس بود. او همراه با منتقمی دور یک میز نشست و قراردادی تا پایان فصل امضا کرد. قراردادی که در صورت کسب نتایج موفق با پرسپولیس قابل تمدید هم هست.

اما مبلغ قرارداد حمید درخشان. ابتدا شنیده شد که او قرارداد سفید امضا کرده. یعنی آنقدر به پرسپولیس عرق داشته که جلوی مبلغ قرارداد، عددی ننوشته تا نشان دهد حضور در پرسپولیس و بازگشت به خانه مهم‌تر از پولی است که می‌تواند به جیبش برود. او سفید امضا کرده، این را سایت‌های خبری و آنهایی که در جلسه حضور داشتند می‌گویند اما خود درخشان نظر دیگری دارد. او می‌گوید: «قراردادم را امضا کردم و همه چیز تمام شد. در مورد سفید بودن آن باید بگویم اینطور نیست که عده‌ای خبرش را منتشر کرده‌اند. من قرارداد بستم اما یک قرارداد معقول. اصول را رعایت کردم و فقط خواستم که نشان بدهم پرسپولیسی‌ام. همین . باز هم می‌گویم که قرارداد سفید نبستم»

اما مبلغ قرارداد حمید درخشان؟ عده‌ای می‌گویند نزدیک به 500 میلیون. یعنی مبلغی که دستیار اول علی دایی، یعنی افشین پیروانی قرار بود از پرسپولیس بگیرد. درخشان می‌گوید: «در مورد مبلغ دوست ندارم حرفی بزنم. فقط این را بدانید که به خاطر پرسپولیس از خیلی خواسته‌هایم گذشتم تا مسائلی را ثابت کنم.»
در مورد قرارداد حمید درخشان با پرسپولیس، اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شود. او تا آخر فصل سرمربی پرسپولیس است. نکته‌ای که در مورد قرارداد او وجود دارد و کمتر کسی می‌داند این است که او تا روزی که کار کند از باشگاه پول می‌گیرد. یعنی اگر همین فردا هم شغلش را از دست بدهد و اخراج شود پول کارش تا همین فردا را دریافت خواهد کرد. به نظر می‌رسد گذر از خواسته‌هایی که درخشان از آنها صحبت کرده، همین مورد است.

درخشان قراردادی امضا کرده که هزینه‌ای آنچنانی برای پرسپولیس نمی‌تراشد. قرار است پول قرارداد او در چند بخش پرداخت شود تا فشاری آنچنانی به باشگاه وارد نشود. از طرفی در مورد دستیاران درخشان هم باشگاه تصمیم خواهد گرفت. آنها در بسته قرارداد درخشان نیستند و خودشان باید مقابل منتقمی بنشینند و در مورد قراردادشان صحبت و مذاکره کنند.

قرارداد درخشان می‌تواند یکی از بهترین و معقول ترین قراردادهایی باشد که پرسپولیس با مربیان سال‌های اخیرش به امضا رسانده است. قراردادی که اگر فسخ شود ضرری به پرسپولیس نخواهد زد و این باشگاه به راحتی می‌تواند با مربی بعدی‌اش به توافق برسد و قرارداد جدید امضا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  57