مایلی‌ کهن، سوژه تمرین امروز استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 17:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و در غیاب خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، جاسم کرار و حنیف عمران‌زاده برگزار شد.

این تمرین حاشیه‌هایی داشت که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

* قبل از شروع تمرین آندرانیک تیموریان، آرش برهانی را دید و با چهره‌ای بشاش به مهاجم استقلال تبریک گفت. وی خطاب به برهانی گفت چطوری کاپیتان؟ تولدت مبارک.

* امیرحسین صادقی که روز گذشته در اواخر تمرین از ناحیه عضلات شکم احساس درد می‌کرد امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و البته با دکتر نوروزی که با لباس گرمکن به محل تمرین آمده بود برنامه‌های اختصاصی انجام داد. رئیس کمیته پزشکی استقلال در حالی با این شرایط به محل تمرین آمد تا وضعیت بازیکنان آسیب‌دیده را زیر نظر بگیرد.

* محسن فروزان مثل چند روز گذشته با پسر پژمان نوری شوخی می‌کرد و یادآور حرکات حنیف عمران‌زاده شد.

* بحث تمدید قرارداد کی‌روش و حضور او در ایران باعث شده بود تا برخی از بازیکنان در این مورد سؤال کنند و بپرسند که آیا راست است که کی‌روش به ایران آمده یا خیر، همچنین صحبت‌های محمد مایلی‌کهن در برنامه 90 و گفت‌وگوی جنجالی او در مورد فردوسی‌پور یکی از سوژه‌های بازیکنان قبل از تمرین بود که آنها از صحبت‌های پیشکسوت پرسپولیس متعجب شده بودند.

* قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و حدود 15 دقیقه با‌ آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی با انتقاد از عملکرد بازیکنان در دیدار مقابل نفت به آنها گفت این بازی را آنالیز کردیم و متأسفانه دیدیم که خیلی از شماها به وظایفی که سپرده شده بود عمل نکردید.

وی در ادامه تأکید کرد: ما باید فوتبال با برنامه بازی کنیم و در طول 90 دقیقه برنامه‌های مدنظرمان را در زمین اجرا کنیم اما امروز به همراه ایمان عالمی و بقیه بازی را تماشا کردیم و متوجه شدیم که در برخی از دقایق بازی شما سر جای خود نبودید.

قلعه‌نویی با اشاره به دیدار روز جمعه گفت: این دیدار برای ما مهم است و قطعا حریف هم برای امتیاز گرفتن به تهران می‌آید. آنها با برنامه هستند ولی باید از امتیاز میزبانی استفاده کرده و فولاد را شکست بدهیم.

سرمربی استقلال در پایان صحبت‌هایش از بازیکنان خواست که به خاطر «آقا مدد جباری» که از صبح امروز زحمت کشیده و تورهای جدیدی را به روی دروازه‌های زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی نصب کرده دست بزنید و از او تشکر کنید که بازیکنان این کار را انجام دادند.

* یکی از هواداران استقلال که شباهت زیادی به امین منوچهری بازیکن دو فصل پیش این تیم داشت در تمرین امروز حاضر بود.

محمد قاضی خطاب به این بازیکن گفت: تو چقدر شبیه منوچهری هستی که این هوادار پاسخ داد نسبتی با او ندارم.

* تعدادی از کودکان مدرسه فوتبال پیشگامان در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و قبل از شروع تمرین با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* رضا رجبی، حمید ملک‌احمدی، میرشاد ماجدی و دکتر نوروزی به همراه ادموند اختر در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعد بازیکنان در دو گروه نارنجی و آبی فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند که سرمربی تیم استقلال به دقت این برنامه‌ها را زیر نظر گرفت و در مواقع لازم نکات مورد نظرش را به بازیکنان منتقل می‌کرد.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین سنگین تاکتیکی خود را قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9