رویانیان: بدهی صدمیلیاردی حقیقت ندارد

محمد رویانیان گفت: حرف تاج غیر منطقی است. از کسانی که درباره بدهی های پرسپولیس حرفهای شبهه انگیز مطرح می کنند شکایت قانونی کرده ام و مدارک شکایت بنده هم وجود دارد. طبق آنچه من می دانم تازه در باشگاه پرسپولیس حسابرسی رسمی انجام می شود، پس رقم مشخصی وجود ندارد. ضمنا ایشان باید جواب بدهند که بدهی مربوط به کی تا الان است؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد رویانیان گفت: حرف تاج غیر منطقی است. از کسانی که درباره بدهی های پرسپولیس حرفهای شبهه انگیز مطرح می کنند شکایت قانونی کرده ام و مدارک شکایت بنده هم وجود دارد. طبق آنچه من می دانم تازه در باشگاه پرسپولیس حسابرسی رسمی انجام می شود، پس رقم مشخصی وجود ندارد. ضمنا ایشان باید جواب بدهند که بدهی مربوط به کی تا الان است؟

رویانیان گفت: طبق آنچه که من می دانم از بدهی باشگاه پرسپولیس فقط حدود 20 میلیاردش مربوط به بدهی های مالیاتی 75 تا 90 شمسی است. کتابچه بدهی را یکی از اطرافیان خادم داده اند و عمده اش مربوط به گذشته است. اما کسانی که این شایعات را اشاعه بدهند بدانند که انتشار این اعداد و ارقام مسئولیت قانونی دارد. باید ریز این بدهی مشخص بشود و توسط حسابرس رسمی به انتشار برسد. ظاهرا آقای تاج که قلبش تازه خوبش شده، دچار مشکلات دیگری شده است.

او گفت: من حاضرم در یک رسانه غیر تصویری با این آقایان مناظره کنم تا حقیقت مشخص شود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه هم گفت: به نظر می رسد مشکل پرسپولیس مدیریتی نیست. مشکل عدم ثبات و عدم برنامه ریزی و استراتژی است. همین که در شش ماه سه مدیرعامل عوض شده نشان می دهد رشته کار از دست خارج شده. به هرحال امیدوارم هواداران این تیم روزهای خوش پرسپولیس را دوباره ببینند چون واقعا مستحق اش هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =