تکذیب یک خبر درباره «آیت الله هاشمی»

قدرت ا… علیخانی مشاور پارلمانی آیت ا… هاشمی رفسنجانی ارائه لیست توسط هاشمی را تکذیب و تاکید کرد: هاشمی فراجناحی است و تاکنون از لیست حمایت نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از روزنامه خراسان قدرت ا… علیخانی مشاور پارلمانی آیت ا… هاشمی رفسنجانی ارائه لیست توسط هاشمی را تکذیب و تاکید کرد: هاشمی فراجناحی است و تاکنون از لیست حمایت نکرده و نخواهد کرد.

منظور آیت ا… هاشمی از این که (درباره ارائه لیست در انتخابات) از ما گذشته چه بوده است؟

جایگاه آقای هاشمی اجل از این است که در یک جریان یا حزب بگنجد از همان ابتدا هم فراجناحی بوده و مشی اعتدالی داشته است لذا این بی انصافی است بلکه نظرش این است که در همه انتخابات ها افراد عاقل به صحنه سیاسی بیایند اصلاح طلب و اصولگرا هم فرقی نمی کند، لذا وقتی آقای هاشمی گفته است از ما گذشته است یک مزاح است وگرنه آقای هاشمی در جریان انتخابات ریاست جمهوری با اظهار نظر خود در روزهای پایانی و اعلام حمایت از آقای روحانی که با اقبال مردم مواجه شد حادثه عظیمی به وجود آورد.

پس آقای هاشمی از لیست ها حمایت خواهد کرد؟

نه از هیچ لیستی حمایت نخواهد کرد، آقای هاشمی هیچ لیستی را در انتخابات های گذشته نداده و در آینده هم نخواهد داد، این گونه نیست که لیستی را انگشت بگذارد و بگوید این لیست را تأیید می کنم.

رایزنی باآقایان خاتمی ،ناطق و علی لاریجانی نداشته اند؟

این مسائل شایعه است، هیچ رایزنی نبوده و نخواهد بود، این که هاشمی با ناطق نوری، خاتمی و علی لاریجانی رایزنی هایی برای انتخابات داشته اند همه برداشت های شخصی و گمانه زنی های روزنامه نگاران است، البته هر کدام از این افرادی که نام بردید به نوبه خودشان شخصیتی خاص دارند خاتمی اصلاحاتی محض است ، آقای ناطق نوری اصولگرای اصلاح طلب است و اگر چه ذاتا اصولگراست و اصلاح طلبانه فکر می کند، آقای علی لاریجانی هم شخصیتی فرهیخته است که به نظر من بسیار قابل قبول است . او شخصیتی خوش فکرو زمان شناس است و به مسائل سیاسی دنیا به خصوص مسئله هسته ای اشراف دارد و دگم نیست و به دنبال عقلا و اصولگرایان عاقل است.

آیا آقای هاشمی برنامه ای برای ارائه لیست در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارد؟

اظهار نظر درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حیطه من خارج است و به آن ورود نمی کنم، درباره آن بزرگان می توانند اظهار نظر کنند.

آقای هاشمی ورود داشته؟

نمی دانم، چیزی دراین باره نفرموده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =