افشای بدهی سنگین پرسپولیس از زبان تاج

رئیس سازمان لیگ گفت: باشگاه‌هایی که از آئین‌نامه لیگ عبور کرده‌اند احتمال دارد با نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل مواجه شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: رئیس سازمان لیگ گفت: باشگاه‌هایی که از آئین‌نامه لیگ عبور کرده‌اند احتمال دارد از نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل مواجه شوند.

مهدی تاج در مورد جلسه با نصرالله سجادی گفت: وزارت ورزش از برگزاری لیگ امسال رضایت دارد زیرا شاهد مسابقات کم حاشیه‌ای بودیم و ارزیابی وزارت مثبت است.

وی با اشاره به شرایط مالی باشگاه‌ها عنوان کرد: 12 باشگاه لیگ برتری عملکرد مالی خوبی داشتند اما پاسخ 4 باشگاه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و پیکان قانع‌کننده نبود. در مورد باشگاه پیکان باید بگویم پاسخ آنها در مورد دو بازیکن قانع‌کننده نیست. یکی از آنها مهدی رحمتی است. پاسخ‌های سپاهان نیز قانع کننده نبوده است و میزان سؤالات از این باشگاه زیاد است.

وی ادامه داد: در مورد پرسپولیس شرایط بهتر است اما در مورد استقلال هم قرارداد تعدادی از بازیکنان باید کاهش پیدا کند و همه باشگاه‌ها باید قانون را رعایت کنند و تبعیضی بین آنها قائل نشود.ما باشگاه درجه یک و درجه دو نداریم.

تاج در مورد اینکه چه برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف انجام خواهد شد،‌گفت: بازرسان ما به این نتیجه رسیدند که این باشگاه‌ها از آئین‌نامه عبور کرده‌اند بنابراین احتمال دارد این باشگاه‌ها از جذب 6 بازیکن در نیم فصل محروم شوند و مجازات‌های دیگری در مورد آنها در نظر گرفته شود.

وی با ابراز رضایت مالی از لیگ گفت: نسبت به فصل گذشته هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است. استقلال فصل گذشته نزدیک به 40 میلیاردتومان هزینه کرد در واقع 39 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کرده است.

در مورد پرسپولیس هم هیچ کس نمی‌تواند بگوید فصل گذشته چقدر هزینه شده است فقط گفته می‌شود نزدیک به 100 میلیارد بدهی مانده است. شرایط انضباطی مالی لیگ امسال بسیار راضی‌کننده است اما انتظار داریم این شرایط بهتر شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  6