عامل اصلی باخت فدراسیون فوتبال است

مربی اسبق تیم ملی بزرگسالان و امید معتقد است که نلو وینگادا را دلالان به فوتبال ایران آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: مهدی مناجاتی با طرح این پرسش که مربیان خارجی تاکنون چه چیزی را به فوتبال ما یاد داده‌ و آیا کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته‌اند، گفت: این همه مربی داخلی خوب داریم که می‌توانند به تیم ملی امید کمک کنند. حتی بازیکنانی که به تازگی فوتبالشان تمام شده و کارنامه‌های درخشانی در دوره فوتبالی خود داشته‌اند. ما بزرگان فوتبال خود را خانه‌نشین کرده‌ و افرادی را آورده‌ایم که هیچگونه تاثیری در فوتبال ایران ندارند.

وی ادامه داد: اگر یک مربی ایرانی بر سر تیم حاضر باشد، حتی اگر آن تیم در بازی‌های محلی حضور داشته باشد قطعا با تعصب کارش را ادامه می‌دهد؛ چرا که پرچم ایران برای او از هر چیزی مهم‌تر است.

مربی اسبق تیم ملی امید با بیان این که جز مردم هیچ کس غم و غصه این باخت را نخواهد خورد، گفت: عامل اصلی باخت ایران فدراسیون فوتبال است.

مناجاتی ضمن نادرست خواندن تصمیم تیم ملی امید مبنی بر حضور بازیکنانی که به دلیل بالا بودن سن نمی‌توانند در المپیک حضور داشته باشند، اظهار کرد: چرا باید این بازیکنان به بازی‌های آسیایی اعزام شوند، در حالی که اگر مربی تیم ملی شهر به شهر به دنبال بازیکن می‌گشت، قطعا می‌توانست تیم خوبی را جمع کند و در این بازی‌ها حضور داشته باشد.

وی درباره شرایط تیم ملی امید ایران در ادامه بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تیم باید از نظر روحی به حالت عادی بازگردد؛ چرا که در این برهه زمانی نه می‌توان بر روی مسائل فنی تاکید کرد و نه از نظر تاکتیکی و تکنیکی به نتیجه خاصی رسید؛ چرا که فرصت زمانی پیش رو بسیار کم است.

مربی اسبق تیم ملی امید همچنین درباره تیم ملی ویتنام بیان کرد: باید تیم چهار نفره‌مان هم تیم ملی ویتنام را به راحتی شکست دهد. ویتنام کجای فوتبال دنیا قرار دارد؟ هنوز چیزی برای تیم ملی امید ایران تمام نشده، هر چند بازیکنان هم‌ اکنون در شوک قرار دارند و باید با صحبت کردن به شرایط عادی بازگردند؛ چرا که همواره کشوری بوده‌ایم که از نشدن‌ها، شدن‌ها را ساخته‌ایم. بنابراین بازیکنان تیم ملی باید به سرعت از فکر بازی با ویتنام خارج شده و روی بازی‌های آینده خودشان تمرکز کنند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  8  =