کفاشیان: به گرفتن حق پخش امید نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از رسیدن فوتبال به حق پخش واقعی‌اش ابراز ناامیدی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: علی کفاشیان پس از جلسه شواری راهبردی فدراسیون فوتبال در خصوص این نشست اظهار داشت: در این نشست بیشتر در خصوص بحث بودجه و این مسائل صحبت کردیم و جلسه خاصی نبود.

وی درباره شکست تیم فوتبال امید در اولین دیدارش در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: من از نتیجه خبر نداشتم اما بازیکنان باید کار و تلاش بیشتری کنند و البته درباره بازی‌ها نیز افراد فنی باید صحبت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان افزود: امیدوارم در روزهای آینده بازیکنان با برنامه‌ریزی بهتر کادرفنی شرایط را بهتر کنند تا بتوانیم مقابل قرقیزستان نتیجه بهتری بگیریم.

کفاشیان با بیان اینکه امروز جلسه‌ای را با نصراله سجادی دارد، خاطرنشان کرد: این جلسه درباره عملکرد هشت فصلی و برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون فوتبال دارد برگزار می‌شود و به طور کلی گزارشی را به آقای سجادی خواهیم داد.

وی در خصوص جلسه‌ای که فردا برای گرفتن حق پخش واقعی فوتبال دارد، گفت: برای گرفتن حق پخش امید چندانی نداریم. قرار بود جلسه ما با مسئولان صداوسیما باشد اما اکنون این جلسه با افراد دیگری برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا این جلسه با شواری تأمین خواهد بود، اظهار داشت: حالا به جلسه می‌رویم و همه چیز مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌ها برای گرفتن حق پخش در کنار فدراسیون فوتبال نیستند و آیا این موضوع صحت دارد یا نه، گفت: همه در کنار فدراسیون فوتبال هستند، اما آنها به فدراسوین فوتبال اختیار تام داده‌اند تا ما مذاکره کنیم. اگر در این بین کوتاهی صورت بگیرد از سوی ما خواهد بود و ما هم تا آخر تلاش‌مان را می‌کنیم.

کفاشیان همچنین در واکنش به این مسئله که آیا دستمزد چهار ساله کی‌روش در ردیف بودجه سالانه فدراسیون آمده یا نه، عنوان کرد: بودجه به صورت سالانه و کلی است و نیازی نیست که بودجه دیگری برای دستمزد کی‌روش در نظر بگیریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +    =  15