بلک‏بری کلاسیک زودتر از پاسپورت روانه بازار شد

بلک‏بری کلاسیک در رده نمونه‏ های پیشین، زودتر از پاسپورت روانه بازارهای جهانی می‏شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بلک‏بری کلاسیک در رده نمونه‏های پیشین، زودتر از پاسپورت روانه بازارهای جهانی می‏شود.
فعالیت کمپانی بلک‏بری روی مدل جدید و منحصربه‌فرد گوشی هوشمند پاسپورت که از آن به‌عنوان معامله بزرگ برای این شرکت یاد می‏شود، باعث شد که نظر عده‏ای به‌دلیل گرانی و خاص بودن احتمالی از این گوشی برگردد.
همین موضوع موجب شد تا این شرکت تولیدکننده آمریکایی خبر ساخت بلک‏بری کلاسیک را بدهد؛ به احتمال فراوان این مدل زودتر از پاسپورت و تا پایان سال معرفی خواهد شد.

به‌‏رغم اینکه پاسپورت می‏خواهد طبق ذائقه و میل رفتاری تمامی کاربران اندروید، IOS و ویندوزفون رفتار کند و دل همه آنها را به دست آورد اما کلاسیک به هیچ عنوان توجهی به نظر کاربران پلت‌فرم‏های دیگر ندارد و صرفا برای کاربران بلک‏بری که نیازی به تغییر پلت‌فرم نمی‏بینند، قرار است معرفی شود.

کلاسیک همچون سایر مدل‏های پیشین بلک‏بری از صفحه کلید فیزیکی QWERTY استفاده می‏کند و دکمه‏های قطع و وصل تماس، منو و بازگشت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.این گوشی که نمایشگری 5/3 اینچی و تراشه‏ای با قدرت پردازشی 5/1 گیگاهرتز دارد، بلک‏بری 3/10 را به عنوان سیستم‌عامل پیش فرض پشتیبانی می‏کند.

رم دو گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده و انتظار می‏رود که تا نوامبر معرفی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =