ضرب وشتم محیط‌بان توسط همراهان فوتبالیست مشهور

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان مازندران با بیان اینکه پرونده شکار غیرمجاز فوتبالیست مشهور در دست بررسی است به خبرگزاری آنا، گفت: روز 15شهریور خبر شکار غیرمجاز یک فوتبالیست مشهور لیگ برتر، به همراه نزدیکانش از سوی مخبران به محیط‌بانان ما رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محیط‌بانان بدون هیچ معطلی خود را به محل شکار رساندند اما فرد مذکور پیش از رسیدن محیط‌بانان به محل توانسته بود تفنگ شکاری را از منطقه خارج کند، بنابراین محیط‌بانان مدرکی دال بر شکار نزد این چند نفر پیدا نکردند. مسلم آهنگران افزود: این در حالی است که این فوتبالیست و نزدیکانش محیط‌بانان را تهدید کردند که آنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و درپی این تهدید، فردای آن روز 2نفر از این افراد در یکی از خیابان‌های شهر، جنت فریدونی یکی از محیط‌بانان را در برابر چشمان فرزند 3ساله‌اش از خودرو پایین کشیده و به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان مازندران فرزند این محیط‌بان دچار شک عصبی شدید شده و خود او نیز برای درمان به بیمارستان فرستاده شده است که پرونده این ضرب‌وشتم و تأییدیه پزشکی قانونی مبنی بر صحت این ماجرا اکنون در دادسرای رامسر است.

وی افزود: 2 نفر ضارب که پسرعموهای این فوتبالیست مشهور هستند، چند روز است که به همراه ریش‌سفیدان محل برای اخذ رضایت به خانه این محیط‌بان رفت‌و‌آمد می‌کنند. اما پرونده استفاده از سلاح و اسلحه‌کشی آنان در دست بررسی است و بخششی هم در کار نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  20