بازیکن مورد علاقه دایی کم کاری کرد؟!

عملکرد ضعیف عالیشاه در بازی با نفت با اعتراض شدید هواداران در شبکه های اجتماعی و لیدرها در ورزشگاه همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تماشاگران امروز: بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با اتفاقات حاشیه ای فراوانی همراه بود. از مصاحبه جنجالی سوشا علیه درخشان گرفته تا اعتراض حقیقی به تعویضش که سروصدای فراوانی به راه انداخت. البته این بازی یک سوژه خاص دیگر هم داشت که به راحتی نمی توان از آن گذشت.

بلافاصله بعد از پایان بازی جمعه شب بود که خبر رسید یکی از بازیکنان مورد علاقه دایی از سوی هواداران به کم کاری متهم شده است. براساس اخبار منتشر شده، هواداران حاضر در جایگاه سه استادیوم آزادی، بعد از بازی یکی از بازیکنان را بی غیرت خطاب کردند و با شعارهایی از خجالت او درآمدند.

جالب اینکه حتی شنیده شد برخی از لیدرها، بعد از بازی به دیدار حمید درخشان رفته اند و از او خواسته اند تا در بازی آینده به این ستاره جوان بازی ندهد. در اینجا بد نیست بدانید این بازیکن که حالا عملکردش مقابل نفت زیر سوال رفته است، کسی نیز جز امید عالیشاه که کشف علی دایی در راه آهن بوده و همراه او به پرسپولیس آمده است. او که تا همین هفته پیش تک ستاره پرسپولیس بود و بار خط میانی این تیم را یک تنه به دوش می کشید، مقابل نفت مسجدسلیمان به حدی ناامیدکننده ظاهر شد که حالا با اتهام کم کاری روبرو شده و هیچ بعید نیست به همین بهانه، حداقل برای یک بازی از تیم کنار گذاشته شود.
 

بازیکن

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

83  ⁄    =  83