بانک مرکزی کاهش سقف وام ازدواج را تکذیب کرد

متولدین سال جاری در حالی شب گذشته به لیست یارانه‌بگیران اضافه شدند که تنها یارانه نقدی شهریور را دریافت کرده و معوقات آنها واریز نشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا  بعد از ثبت نام مجدد برای دریافت یارانه نقدی برای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در فروردین سال جاری، نوزادانی که پس از آن متولد شدند علی‌رغم ورود خودکار اسامی آنها از طریق سازمان ثبت احوال در لیست یارانه‌بگیران در مدت گذشته یارانه 45 هزار و 500 تومانی به حساب سرپرستان خانوارشان واریز نشد.

این در حالی است که با پیگیری‌های والدین نوزادان متولد شده به آنها اعلام شده بود که با به روز شدن اطلاعات یارانه فرزندانشان واریز می‌شود در عین حال که مراکز پلیس+ 10 همچنین فرمانداری ها این وعده را داده بودند که به احتمال فراوان معوقات مربوط به یارانه نوزادان نیز همزمان با شروع پرداخت به آنها تعلق خواهد گرفت.

همچنین معاون برنامه‌ریزی رییس جمهور پیش از این در مورد پرداخت معوقات یارانه نوزادان تاکید کرده بود که تردیدی نیست همه مواردی که پیش بینی شده و حقی برای خانواده هاست، پرداخت می شود و هیچ حقی را ضایع نخواهد شد.

اما با وجود اینکه طبق وعده دولت یارانه نوزادان متولد سال 1393 برای شهریورماه به حساب سرپرستانشان واریز شده اما معوقات آنها پرداخت نشده است.این درحالی است که پیگیری این موضوع از مقامات مسئوول هم نشان داد که یارانه نوزادان فقط برای این ماه واریز و درماههای بعد هم ادامه خواهد داشت که به نظر می رسد دولت هنوز مصوبه ای برای پرداخت معوقات نداشته است.

بنابراین گزارش پنجمین مرحله از یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه ها ساعت 24 شب گذشته به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄  7  =