مروی بر حضور گروه مالی توسن در هشتمین نمایشگاه بانکداری

شرکت های گروه مالی توسن در هشتمین نمایشگاه بانکداری همزمان با بیست و پنجمین همایش سالانه بانکداری اسلامی حضور پررنگی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گروه مالی  توسن به عنوان یکی از شرکت‌های فعال و مطرح در حوزه فناوری اطلاعات بانکی کشور در هشتمین نمایشگاه بانکداری که همزمان با  بیست و پنجمین همایش سالانه بانکداری اسلامی، در روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد حضور پیدا کرد .

علاوه بر شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین (به عنوان بزرگترین شرکت گروه) اعضای گروه توسن شامل  شرکت های توسن تکنو، داده کاوان توسن و توسن مقیاس بزرگ نیز در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و به معرفی توانمندی‌ها  و محصولات جدید خود پرداختند.

کسب گواهینامه ISO 20000   که توسن به  عنوان اولین شرکت فناوری اطلاعات در خاورمیانه در حوزه خدمات بانکی موفق به کسب  آن گردیده است و فرآیند خدمت رسانی مبتنی بر این استاندارد در این نمایشگاه به بازدید کنندگان اعلام و معرفی گردید.

از دیگر محورهای برنامه نمایشگاهی امسال می توان از موارد ذیل نام برد:

  • رونمایی از  کتاب " بانک 3.0"  اثر ارزشمند آقای Brett King   با حمایت شرکت توسن در ترجمه و چاپ     
  • برگزاری میزگردی با حضور اساتید و صاحبنظران در حوزه فناوری اطلاعات بانکی با محور "بانکداری آینده و دگرگونی"

 با حضور  علی اکبر نامداری مدیرعامل شرکت توسن،  عبدالحمید منصوری مدیرعامل شرکت توسن مقیاس بزرگ، رضا گودرزی معاون فناوری اطلاعات بانک صادرات، مسیح قائمیان مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر و علیرضا صالحی و جمعی دیگر از متخصصان این حوزه در این بحث شرکت کردند .

در این میزگرد  آنچه که در گذشته این صنعت اتفاق افتاده بررسی شد و در مورد راهکارهایی که برت کینگ به عنوان آینده بانکداری در دنیا – با موضوع محوریت دادن به مشتری و ایجاد محصول برای مشتریان – بحث و گفتگو  بعمل آمد.

همچنین در مورد مسیر حرکت آینده بانک‌های ایرانی و بایدها و نبایدها تحلیل و ارائه نظر صورت پذیرفت.

با توجه به اهمیتی که همایش مذکور در صنعت بانکی کشور دارد، جمع زیادی از فعالان و مدیران ارشد بانکی علاوه بر حضور در همایش، از نمایشگاه جنبی نیز دیدن کردند که در این بین یکی از پربازدیدترین غرفه ها، مجموعه غرفه های گروه توسن بود.

data-src=http://www.tosan.com/Libraries/Customer_Logo/DSC01287_2.sflb.ashx

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  9