خبرخوش برای کارگران شاغل در مسکن مهر

تعرفه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر، برای هر متر مربع در پروژه هایی که دارای تفاهم نامه سه جانبه با تعاونی ها و پیمانکاران طرف قرارداد با بانک عامل می باشند به میزان 52 هزار ریال خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات مربوط به کاهش تعرفه حق بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و به منظور رفاه حال اعضای تعاونی های مسکن مهر خبر داد.

به گزارش مهر، علی ربیعی گفت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکل پروژه های مسکن مهر و به منظور رفاه حال اعضای تعاونی های مسکن مهر و در حمایت از اقشار آسیب پذیر، تعرفه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در پروژه های مسکن مهر به لحاظ تسهیلات و در خواست پیشنهادی کاهش یافت .

وی افزود: تعرفه بیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر، برای هر متر مربع در پروژه هایی که دارای تفاهم نامه سه جانبه با تعاونی ها و پیمانکاران طرف قرارداد با بانک عامل می باشند به میزان 52 هزار ریال خواهد بود.

ربیعی افزود: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مسکن، سازمان تامین اجتماعی موظف شده برای تحویل زودتر مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط، حداکثر ظرف مدت 20 روز نسبت به صدور مفاصا حساب اقدام نماید.

وی تصریح کرد: با اجرای مصوبه یاد شده از افزایش بی رویه قیمت مسکن جلوگیری شده و به رونق گرفتن اشتغال و همین طور کنترل و کاهش نرخ تورم در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید کمک خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  1  =