پرداخت نوین آرین به حفظ بستر امن شبکه پرداخت الکترنیک کشور پایبند است

با پیاده سازی و رعایت کامل اصول PCIDSS :

شرکت پرداخت نوین آرین با پیاده سازی کامل اصول PCIDSS و با پایبندی کامل به 6 اصل آن همواره به حفظ بستر امن شبکه پرداخت الکترونیک کشور کوشش نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت نوین آرین شهاب الدین یوسفی، سرپرست تیم «شبکه پرداخت و امنیت اطلاعات» شرکت  پرداخت نوین آرین گفت:این شرکت  همواره به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه پرداخت الکترونیک کشور، با تامین نرم افزارهای ایمن و به کار گیری تجهیزات امنیتی بی نظیری همانند HSM (Hardware Security Module) و استقاده از ابزارهای دریافت اطلاعات با قابلیت PCI PED، SAM Module و HSC در شبکه پرداخت الکترونیک خود، همواره الزام حفظ اطلاعات محرمانه کاربران و نیز رعایت کامل قوانین و مقررات ناظر بر ارایه دهندگان پرداخت الکترونیک کشور را اصلیترین هدف خود قرار داده است.

وی اظهار داشت:شرکت پرداخت نوین آرین با پیاده سازی کامل اصول PCIDSS  و با پایبندی کامل به 6 اصل آن همواره به حفظ بستر امن شبکه پرداخت الکترونیک کشور کوشش نموده است.

وی با بیان اینکه بخشی از حفاظت اطلاعات کاربران شبکه پرداخت الکترونیک برعهده خود ایشان است، گفت: تغییر دوره ای رمز کارت و رمز اینترنتی، خود داری از در اختیار قراردادن رمز کارت به دیگران، خروج کامل از برنامه های مرورگر اینترنتی بعد از اتمام خریدهای اینترنتی و تسریع در اعلام تقاضای انسداد کارت مفقودی و تقاضای کارت جدید را از وظایف اصلی دارندگان کارتهای بانکی دانست.

وی  خاطر نشان کرد: متاسفانه این فرهنگ که هنگام خرید، رمز کارت نباید در اختیار پذیرنده دستگاههای کارتخوان قرار گیرد، بلکه باید توسط دارنده کارت وارد دستگاه کارتخوان گردد و نیز حفظ حریم شخصی و فاصله مناسب با شخصی که در حال کاربر دستگاههای خودپرداز است، در کشور و بین مردم نهادینه نشده است.

 

شرکت پرداخت نوین آرین یکی از شرکتهای بزرگ ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور است که دارای مجوز از بانک مرکزی و تحت نظارت مستقیم اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی نیز است.

همچنین 6 اصل PCIDSS  شامل «ساخت و نگهداری شبکه پرداخت ایمن»، «حفاظت کامل از اطلاعات دارندگان کارت»، «حفاظت از برنامه های مدیریت سیستم»، «پیاده سازی و نظارت قوی بر کلیه سطوح دسترسی»، «مانیتورینگ و تست شبکه به طور منظم» و «پشتیبانی از سیاستها و دستورالعملهای امنیت اطلاعات» است
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  40  =  43