ملی انفورماتيک نشان یک ستاره توانمندی در مديريت فناوری و نوآوری را کسب کرد

شرکت ملي انفورماتيک در «هفتـمين دوره جايزه ملي مديريـت فناوري و نوآوري» با کسـب بازه امتيازي «200-250» به جايگاه «توانمندي در نوآوري» نشان يک ستاره توانمندي در مديريت فناوري و نوآوري ارتقا يافت.

 
به گزارش بانکداری الکترونیک، شرکت ملي انفورماتيک و شرکت‌هاي زيرمجموعه موفق شدند در هفتمين دوره جايزه ملي مديريت فناوري و نوآوري که از سوي انجمن مديريت فناوري و نوآوري ايران با همکاري سازمان‌ها و نهادهايي چون معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و وزارت علوم تحقيقات و فناوري در تيرماه سال جاري برگزار شد، جايزه «نشان يک ستاره توانمندي» در مديريت فناوري و نوآوري را کسب کنند.

جايزه ملي مديريت فناوري و نوآوري با هدف ارائه مدل بلوغ براي ارتقاي قابليت‌هاي فناوري و نوآوري در سازمان‌ها و استفاده از چارچوب ارزيابي استاندارد و بين المللي فناوري و نوآوري، متشکل از شش شاخص ارزيابي توانمندي هاي گروه (با 9 معيار فرعي و 52 فعاليت) و سه شاخص نتايج گروه (با 16 معيار فرعي و 70 فعاليت)، طراحي شده است. شکل گيري الگويي براي گروه جهت افزايش قابليت هاي فناورانه، ارتقا يادگيري و دانش گروه در زمينه مديريت فناوري و نوآوري، افزايش توان گروه در حوزه فناوري و نوآوري و ايجاد مزيت رقابتي براي گروه از مهم ترين اهداف کلان شرکت در اين جايزه است.

اين موفقيت با سازماندهي مطلوب انجام پذيرفته، مشارکت فعالانه شرکت هاي عضو گروه در تنظيم اطلاعات مورد نياز اظهارنامه جايزه بر اساس نظر کميته ارزيابي جايزه با کسب بازه امتيازي «200-250» و با عبور از مرحله «تعهد به نوآوري»، به مرحله «توانمندي در نوآوري» وارد و نشان يک ستاره توانمندي در مديريت فناوري و نوآوري کسب شد.

 

منبع: روابط عمومي شرکت ملي انفورماتيک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  70  =