عبدالحمید منصوری برنده مسابقه جمله سازی درباره «بومی سازی اپل پی» /برای «کارمزد خودپرداز» جمله کارا پیشنهاد کنید

بر اساس دیدگاه اعضای گروه تلگرامی اخبار بانکداری و پرداخت الکترونیک:

نتایج مسابقه جمله سازی کارا در اولین هفته فعالیت گروه تلگرامی «اخبار بانکداری و پرداخت الکترونیک» مشخص شد و عبدالحمید منصوری، مدیرعامل شرکت تی ال اس با انتخاب اعضای گروه بهترین جمله با موضوع«بومی سازی اپل پی» ارائه کرد./جمله سازی کارای این هفته نیز به عبارت«کارمزد خودپرداز» اختصاص یافته است..همچنین سه موضوع قابل بحث برای هفته جاری ( 26 شهریور تا 4 مهر ماه) به شرح زیر است:یک جایی یا جاهایی در شبکه پرداخت و بانکی مشکلی وجود دارد که مانع توسعه واقعی است منظور کلمات مرسوم و عبارت های کلی نیست جایی است که همه را درگیر مسیر ناپیدا می کند این نقطه کجاست بیاییم این هفته این نقطه را با هم مکاشفه کنیم..

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نتایج مسابقه جمله سازی کارا در اولین هفته فعالیت گروه تلگرامی «اخبار بانکداری و پرداخت الکترونیک» مشخص شد و عبدالحمید منصوری، مدیرعامل شرکت تی ال اس با انتخاب اعضای گروه بهترین جمله را با موضوع«بومی سازی اپل پی» ارائه کرد.
هفته اول فعالیت  این گروه   با طرح سه موضوع و یک مسابقه کلید خورد.

مباحث
سه موضوع پیشنهاد شد تا بحث هفته کلید بخورد: این سه بحث عبارت بودند از:
بهترین نام پیشنهادی درباره ویکی مبنا: پژوهشکده پولی بانکی اخیرا طی یک فراخوان اینترنتی از کاربران خواسته بود تا  برای ویکی مبنا نام انتخاب کنند. از گروه خواسته شد تا در این خصوص ابراز نظر یا نام پیشنهاد کند.
(در این هفته یک گزارش در این باره خواهیم خواند)
بحث دوم درباره همایش شهر هوشمند بود که  انتقادهای  زیادی به آن وارد شده بود.
بحث سوم به این مقوله اختصاص یافت که شاپرک در حال تدوین طرحی برای ساماندهی کدهای USSD است توصیه گروه چیست. (در این هفته یک گزارش در این باره خواهیم خواند)

جمله سازی درباره اپل پی
مسابقه جمله سازی که هر هفته برگزار می شود و از ساعت 14 روز پنج شنبه تا ساعت 14 پنج شنبه هفته بعد ادامه دارد در هفته اول به بحث بومی سازی اپل پی اختصاص یافت و به بهترین ارائه کننده جمله از نگاه اعضای گروه یک ربع سکه بهار آزادی جایزه اهدا می شود.

جمله/پیشنهادهای برتر درباره اپل پی در هفته اول به شرح زیر است:
1-منصوری ،مدیرعامل شرکت تی ال اس:
پهنا:سامانه پرداخت هوشمند نوین ایران
 پرپا:پر پرداخت /پ پول /آ الکترونیکی
 پرتو:پ پرداخت/ر رایانه/ تو تو

2- حاچی پور،از شرکت خدمات انفورماتیک:
پرهام: پرداخت هوشمند الکترونیک موبایلی
 بر اساس دو ایده: سامانه پرداخت همراه گستر ایران
 سامانه پرداخت همراه افزار ایران

3- اهرامی،مدیر روایط عمومی شرکت توسن تکنو:
سپنتا: واژه فارسی کهن به معنی قابل ستایش و پاک
 سرواژگان: سامانه پرداخت نوین تماسی ایران

4- میرکبیری،فعال در صنعت پرداخت در خارج از کشور:
 مهتا.مرکز هدایت تراکنشهای الکترونیک

5- آریانی مدیر روابط عمومی شرکت کاشف:
سیب: سامانه یکپارچه بده بستان، بهرآور، بهره بر

6- فراهانی،سردبیر پایگاه خبری بانکداری الکترونیک:
مطرح کردن طرح «بومی سازی اپل پی» نوعی فرار به جلو در پاسخ به عدم راه اندازی کیف پول الکترونیک و سپاس است

در نهایت عبدالحمید منصور،حاجی پور،فراهانی،کبیری،اهرامی و آریانی به ترتیب از اول تا ششم شدند.بر اساس پیشنهاد صورت گرفته مراسم اهدای جایزه به میزبانی برنده درهر هفته برگزار می شود و در عین حال هم اندیشی و جمع بندی نیز در خصوص مباحث مطورحه گروه صورت می گیرد.
لازم به ذکر است بحث درباره مباحث مطروحه از طریق سایت باز است و کارشناسان حوزه بانکداری و پرداخت می توانند نظر خود را به ایمیل info@ebinews.com ارسال کنند.

جمله و موضوعات هفته جاری ( 26 شهریور تا 4 مهر ماه)

جمله سازی کارای این هفته نیز به عبارت«کارمزد خودپرداز» اختصاص یافته است..همچنین سه موضوع قابل بحث برای هفته جاری ( 26 شهریور تا 4 مهر ماه) به شرح زیر است:
 1-یک جایی یا جاهایی در شبکه پرداخت و بانکی مشکلی وجود دارد که مانع توسعه واقعی است منظور کلمات مرسوم و عبارت های کلی نیست جایی است که همه را درگیر مسیر ناپیدا می کند این نقطه کجاست؟ بیاییم این هفته این نقطه را با هم مکاشفه کنیم.
 2- اندروید پی و آینده رقابت اندروید پی و اپل پی و دیگر ابزارهای پرداخت همراه
 3- علل کلاهبرداری های اخیر از طریق خودپرداز

علاقه مندان جهت حضور در گروه تلگرامی،نام و شماره تلفن خود را  به ایمیل info@ebinews.com ارسال کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. پويا می گوید

    پهنا!!!!!!!!! اين شد اسم آخه شماره 3 كه قشنگ تره سپنتا. پهنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. بابایی می گوید

    سلام؛جناب آقای فراهانی ؛من عضوسایت شماهستم وازآن خیلی بهره برده ام؛نام واقعی من بابایی نیست؛اگرخداقبول کندعبدالله هستم؛شمابابایی صدابزنید..
    50ماه جبهه بودم؛4مرتبه مجروح شدم؛18مرتبه عمل جراحی کردم ؛بخشی ازثوابش رابه شماتقدیم می کنم ؛اگرهمینطورپیش بروید…جان آقاامام حسین علیه السلام ؛کمک کنید؛سیستم بانکی بعدازمعجزه هزاره سوم خیلی آسیب دید!!!اماباتوکل به خداوندوکمک گرفتن ازانسانهای کاربلد شدنی است..
    نگاه امنیتی به بازارپولی ومالی؛به ورزش ؛به فرهنگ؛به سیاست وووووچاره نیست!!!نه تنهاچاره نیست ؛بلکه یک مصیبت است…دراین بخش انسانهای خوبی هستند؛ولی بایددرهمان حوزه بمانند!!!وقتی دراموراجرایی سیستم بانکی مداخله می کنند؛می شوداین روزگارمان…همه درفسادوفحشای یک زن شریک هستیم!!اگر بتوانیم وکاری نکنیم…شماخیلی بیشترازبنده درجریان امورهستید؛تاحدودمدیرکل هم پیش رفتید!!!!اما بالاترنیامدید؛چرا؟؟!!یک نگاه به هیات عامل بانک مرکزی کنید؛آیا اشخاص درجایگاه واقعی خودشان هستند؟؟

ارسال یک پاسخ

  +  9  =  17