سداد برند شایسته‌ سال ۹۹ شد

از سوی دبیرخانه اجلاس سراسری تجلیل از برندهای شایسته سال؛

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در میان برندهای مختلف و متعدد صاحبان صنایع، خدمات و تولید، به عنوان یکی از برندهای معتبر و شایسته ملی در سطح کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از سوی دبیرخانه اجلاس سراسری تجلیل از برندهای شایسته سال 1399، شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان برند برتر در حوزه ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی شناخته و معرفی شد.

این مراسم عصر روز یکشنبه با حضور صاحبان برندهای معتبر و شناخته‌شده‌ فعال در عرصه‌های متنوع تولیدی و خدماتی در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در میان شرکت‌های منتخب، اسامی شرکت‌های بزرگی همچون صنایع ملی مس ایران، ایران خودرو دیزل، آلیش‌گاز و … به چشم می‌خورد.

در این مراسم، پرداخت الکترونیک سداد نیز به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه پرداخت الکترونیکی طی سال جاری معرفی شد و با اهدای تندیس، لوح زرین اجلاس و همچنین اعطای گواهی‌نامه‌های بین‌المللی از این شرکت، قدردانی به عمل آمد.

علاوه بر معرفی برندهای برتر سال، هدف دیگر از برگزاری این اجلاس، حمایت از تولیدکنندگانی بود که با تا‌ب‌آوری در مقابل چالش‌های اقتصادی سال‌های اخیر، با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اتخاذ سیاست‌های استراتژیک به عنوان حماسه‌آفرینان عرصه تولید و صنعت کشور از آنها یاد می‌شود؛ چرا که حمایت از تولیدکنندگان منجر به جهش تولید شده و این جهش در سایه‌ مدیریت برند تحقق می‌یابد.

 

منبع:  روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2