سامسونگ آنتن نوت ۷ را قطع می‏کند

برای مجبور کردن کاربران به تعویض گوشی

آی‏تی‏ایران: شرکت سامسونگ در نیوزیلند برای فراخوان گوشی‏های Galaxy Note 7 از صاحبان آنها، برنامه جدیدی طراحی کرد. طبق اعلام این شرکت از 18 نوامبر به بعد، صاحبان Note 7 در نیوزیلند دیگر قادر نخواهند بود با گوشی خود به سرویس‏های مخابرات کشور نیوزیلند متصل شوند، تماس برقرارکنند یا پیامک بفرستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به عبارتی دیگر اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همچنان اصرار دارید این دستگاه خطرناک را پیش خود نگه دارید، از 18 نوامبر به بعد فقط می‏توانید از آن به صورت آفلاین استفاده کنید.

 سامسونگ نیوزیلند در این‏ باره اعلام کرد: «ما تاکید زیادی داریم افرادی که هنوز دستگاه‏های نوت 7 خود را پس نداده‏اند، خیلی سریع آن را به مرکز‏های مربوطه برده، وجه آن را پس بگیرند یا با دستگاه دیگری تعویض کنند. بین روزهای 4 نوامبر تا 18 نوامبر، ما با تمام مشتریان خود حداقل دوبار تماس خواهیم گرفت و این قطع شدن سرویس‌های مخابراتی را به اطلاع آنها خواهیم رساند.» طبق گفته سخنگوی سامسونگ، این شرکت در آمریکا نیز اقدامات مختلفی برای جمع‏آوری و فراخوان تمام این دستگاه‏ها از دست مشتریان انجام داده است. استفاده از GalaxyNote 7 هم‌اکنون در کلیه خطوط هوایی آمریکا ممنوع است (همین‌طور در بسیاری از دیگر کشورها) و سامسونگ علاوه‌بر این با محدود کردن ظرفیت شارژ باتری این دستگاه‏ها و همین‌طور با ارائه انگیزه‌های مالی تلاش می‌کند آنها را از دست مشتریان بگیرد. از زمانی که فراخوان جمع‌آوری این دستگاه از طرف این شرکت به‌صورت جهانی منتشر شد، سامسونگ با کاهش سود چشمگیری مواجه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −    =  58