دورکاری با اینترنت ارزان تر

این روزها با شیوع موج دوم و مرگ بار ویروس کرونا روبه رو شدیم از این رو رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهر تهران خواستار دورکاری کارمندان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار دورکاری ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به منظور کاهش تردد در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.
در این نامه آمده است: با عنایت به ابلاغ مصوبه الزام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مبنی بر استفاده حداکثر از دو سوم کارکنان و کارمندان برای فعالیت به صورت حضوری و استفاده از یک سوم دیگر به صورت دورکاری، چرخشی و …. تاثیرات مثبت این مصوبه در کاهش تردد و تراکم صبحگاهی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس در کلانشهر تهران، لذا استدعا دارد دستور فرمایید این مصوبه را به صورت ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری، چرخشی و … تصویب و ابلاغ فرمایند به نحوی که از مرخصی استحقاقی افراد نیز کسر نشود.

بنابراین گزارش، صبح امروز نشست خبری امضای تفاهم نامه استخدام مبنی بر آموزش مهارت های دورکاری ویژه شرایط کرونا به ۱۰ هزار نفر از برگزیدگان چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی با حضور محمد حسین قمری، دبیر آزمون و شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ برگزار که این آموزش ها در پکیج های نرم افزاری همچون گزارش دهی، زمانبندی و کار گروهی به افراد ارائه می شود.

این گزارش حاکی است؛ شرکت مبین‌نت نیز در راستای کمک به کسب‌وکارهای در حال دورکاری خدمات اختصاصی ارتباطی عرضه می‌کند.

بر این اساس، تمامی سازمان‌هایی که قصد اجرا و توسعه دورکاری در مجموعه خود را دارند می‌توانند با استفاده از راهکارهای جامع ارتباطی مبین‌نت، دورکاری را بر بستر شبکه امن و یکپارچه  و به‌صورت سفارشی‌سازی شده اجرا و پیاده‌سازی کنند.

شایان ذکر است راهکارهای ارتباطی مبین‌نت، مجموعه‌ای از خدمات ارتباطی بر بستر شبکه‌ای مستقل از اینترنت است که می‌تواند امنیت داده‌های منتقل‌شده درون شبکه را تضمین کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  +    =  20