«تهران هوشمند» میهمان برج میلاد می شود/جزئیات برنامه‌های جنبی منتشر شد

19 و 20 آذرماه جاری؛

دومین رویداد تهران هوشمند ۱۹ و ۲۰ آذرماه به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در برج میلاد پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روز نخست این همایش با سخنرانی محمد فرجود، مدیرعامل سامان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران آغاز می‌شود. در بخش بعدی شهردار تهران، مهندس محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنرانی خواهند کرد.
مراسم رونمایی از تمبر و پروژه‌های شهر هوشمند نیز در روز نخست در نظر گرفته شده است.

حکمروایی هوشمند و اقتصاد پایدار، کاربردهای بلاکچین و خدمات هوشمند، راهکارهای هوشمندسازی در حوزه پایداری، تاب‌آوری و ایمنی شهری، حرکت به سمت شهر هوشمند، الزامات و تجارب، زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین در شهر هوشمند و محیط شهری و سلامت هوشمند پنل‌های روز نخست هستند.

در روز دوم پنل‌های تخصصی جابجایی و حمل‌ونقل هوشمند، زیست‌بوم نوآوری شهری هوشمند و الگوهای بهینه مشارکت شهروندان، نقش فناوری‌های مالی و پرداخت در توسعه خدمات شهرهای هوشمند، سرمایه‌گذاری و مشارکت ذی‌نفعان در شهر هوشمند برگزار می‌شود.

همچنین در این روز دو سمینار تخصصی راهکارهای هوشمندسازی در مصرف انرژی و سمینار کاربردهای نوین اینترنت اشیا در دولت هوشمند در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع از زمان دقیق پنل‌ها و سمینارها دریافت فایلرا کلیک کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  16