ترافیک اولین روز تعطیلات عید فطر رکورد زد

در نخستین روز از تعطیلات عید فطر جاده های مواصلاتی مازندران با حجم زیاد خودرو ها مواجه بود و همین امر باعث شد تا زمان مسافرت ها به صورت غیرعادی افزایش یافته و بیش از 12 ساعت به طول انجامد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا: در نخستین روز از تعطیلات عید فطر جاده های مواصلاتی مازندران با حجم زیاد خودرو ها مواجه بود و همین امر باعث شد تا زمان مسافرت ها به صورت غیرعادی افزایش یافته و بیش از 12 ساعت به طول انجامد.

زمان طی مسافت تهران تا شمال در مسیر های کندوان، هراز و فیروزکوه در زمان های عادی به طور میانگین و با وسایل شخصی حدود سه تا چهار ساعت است.

همزمان با آغاز سفرها در تعطیلات عید فطر محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه در استان مازندران با ترافیک خودروها مواجه شدند و حجم تردد خودروها در این محورها آنقدر زیاد بود که در نقاط مختلف، خودروها از نیم تا یک ساعت در جا متوقف می شدند.

سرهنگ ˈ جعفر محمد نژاد ˈ رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تعداد خودروها در محورهای مواصلاتی استان همچنان با ترافیک نیمه سنگین برخوردار است، ادامه داد: با حضور چشمگیر پلیس در حال حاضر تردد خودروها روان شده است.

وی افزود: پلیس در تمام نقاط حضور داشته و از شهروندان انتظار همکاری و مشارکت را دارد.

وی بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: برای اینکه شهروندان از سفر خود به مازندران لذت ببرند لازم است با صبر و حوصله رانندگی کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند و به تذکرات ماموران پلیس راه توجه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  6  =