بانک کشاورزی ،بانک الکترونیکی برتر ایران

در گزارش عملکرد سه ماهه سوم سال 90 بانک مرکزی به رئیس جمهور

بانک کشاورزی به دلیل پیاده سازی نظام بانکداری الکترونیک رتبه اول نظام بانکی را به خود اختصاص داد. سامانه مهرگستر به عنوان اولین نظام بانکداری الکترونیکی متمرکز (Core Banking) کشور، در بانک کشاورزی راه اندازی شد و هم اکنون تمامی شعب این بانک به این سامانه متصل هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،در گزارش عملکرد سه ماهه سوم سال 90 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به رئیس جمهور، این بانک در اجرای نظام بانکداری الکترونیک در رتبه نخست بانک های کشور قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عملکرد نظام بانکی کشور در زمینه پیاده سازی نظام بانکداری الکترونیک از نظر شاخص هایی از قبیل کارت اعتباری، سایت Mirror، سایت DR، پایانه های غیر حضوری، انتقال وجه از طریق اینترنت، پرداخت اقساط از طریق انتقال وجه، تبدیل حساب های سنتی به متمرکز، واریز آنی و مستقیم وجوه دریافتی به ساتنا، راه اندازی ACH و اختصاص شماره شبا مورد ارزیابی قرار داده است که بانک کشاورزی تنها بانک در نظام بانکی کشور است که تمامی این شاخص ها را به مرحله اجرا درآورده است.

این گزارش می افزاید سامانه مهرگستر به عنوان اولین نظام بانکداری الکترونیکی متمرکز (Core Banking) کشور، در بانک کشاورزی راه اندازی شد و هم اکنون تمامی شعب این بانک به این سامانه متصل هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  5  =