ایوا با خدمات نوآورانه «سوپر اپلیکیشن» می‌شود/ تاکید بر حمایت از استارتاپ‌ها و فین‌تک‌ها

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن بازدید از امکانات نخستین شعبه «ملی‌ پلاس»، با مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، «محمدعلی محمودزاده» مدیرعامل و «مهدی تکبیری» رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد صبح امروز سه‌شنبه در شعبه «ملی پلاس» واقع در خیابان انقلاب (روبروی دانشگاه) حضور یافته و پس از بازدید امکانات شعبه تمام الکترونیک، با «محسن علیان» رئیس شعبه و کارکنان دیگر این شعبه به گفتگو نشستند.
در جریان این بازدید، «محسن عیان» رئیس شعبه «ملی پلاس» فخررازی بانک ملی ایران اعلام کرد: این شعبه از ساعت 9 صبح تا 20 شب، آماده ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان بانک ملی ایران و مراجعه کنندگان است.
همچنین در جریان این نشست، دکتر محمودزاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نوآورانه صورت گرفته در این شعبه، محصولات و سرویس‌های جدید و خلاقانه بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد را به‌عنوان خدمات نوین بانکی برای تمام مردم ایران برشمرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه به «اپلیکیشن ایوا» این است که با ارائه خدمات نوآورانه، بزودی به یک «سوپر اپلیکیشن» تبدیل شود، افزود: با راه‌اندازی و توسعه مرکز نوآوری و دیجیتال در شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امکان بهره‌مندی و استفاده از ایده‌های تمامی افراد خلاق، استارتاپ‌ها و فین‌‌تک‌ها ایجاد خواهد شد تا بتوان مسیر پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر خدمات نوین بانکداری در بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد را فراهم کرد.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد همچنین گفت: یکی از خدمات خلاقانه در مسیر سوپر اپلیکیشن شدن ایوا که بزودی راه‌اندازی و آماده ارائه خدمت به کاربران و مخاطبان این اپلیکیشن می‌شود، ایواتی‌وی (IVA TV) است که می‌تواند جذابیت‌های بصری این اپلیکیشن را بیشتر کند.
گفتنی است شعبه «ملی پلاس» فخررازی، نخستین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران است که باهدف ارائه خدمات الکترونیکی و نوین بانکی، در تاریخ 22 دی‌ماه سال 1399 با حضور مدیران ارشد این بانک افتتاح شد.
در شعب ملی پلاس، تمامی خدمات بانکی به‌جز خدمات مبتنی بر وجه نقد به‌صورت رایگان به‌تمامی مشتریان بانک ملی ایران ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره‌های بانکی، از فضای کتابخانه و کافی‌شاپ  هم بهره‌مند شوند.
همچنین در این شعبه همه سامانه‌های بانکداری دیجیتال ازجمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز، کیوسک چندمنظوره، CASHLESS و VTM نیز وجود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −  83  =