انجمن بلاکچین ایران درباره‌ یک کوین تقلبی هشدار داد

انجمن بلاکچین ایران نسبت به پروژه «کربلا کوین» هشدار داد و اعلام کرد این پروژه کلاهبرداری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک انجمن بلاکچین ایران در نامه‌ای که در فضای مجازی پخش شده است، اعلام کرده است: به تازگی پروژه‌ای با عنوان «کربلا کوین» به صورت گسترده در رسانه‌های اجتماعی فارسی زبان در حال تبلیغ است که با هدف گذاری جامعه مذهبی شیعیان با ادعای تبدیل پول کاربران به یک رمزارز ناشناخته برای آنها درآمد چند هزار درصدی دلاری به همراه خواهد داشت.

در این نامه تاکید شده است: این سوداگران در تبلیغات خود از کلیدواژه‌هایی همچون ورود جامعه مسلمان به این ارز و استفاده از بخشی از درآمد این پروژه جهت اهدای وام قرض الحسنه و اشتغال آفرینی، قصد تهییج اعتقادات مذهبی کاربران و قریب آنها را دارد. در بخش دیگری از تبلیغات نیز با عنوان کردن رشد ۳۰۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری در این پروژه قصد قریب کاربران با رویای چنین سودهایی را دارند.

انجمن بلاکچین ایران می‌افزاید: پروژه مورد اشاره تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعاهای مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  28